سکه 200 هزار تومان گران شد / ربع سکه و سکه گرمی ثابت ماندند

سکه طرح جدید امروز شنبه نسبت به قیمت قبلی  200 هزار تومان افزایش داشت و به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، این روز‌ها طلا و سکه در بازار داخل تابع قیمت ارز است و تا زمانیکه دلار نوسان قیمتی را تجربه کند، سکه و طلا نیز بالا پایین خواهد شد.

از سویی نوسان قیمت ها در بازار باعث شده است که مردم منتظر بمانند و از این رو تقاضا بسیار کم شده است، در واقع همه منتظر هستند تا ببینند، سمت و سوی قیمت‌ها چگونه خواهد شد، تا بعد از آن اقدام به خرید کنند.

دلالان و سوداگران بازار سکه نیز به دنبال خبرسازی و همسو کردن برخی رسانه ها با خود برای جلوگیری از کاهش قیمت و افزایش قیمت مجدد سکه و رساندن قیمت ها به قبل از انتخابات آمریکا هسستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان معاملات امروز شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

طلا گرمی چند؟

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۸۹۰ دلار و ۵۹ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به نرخ ۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۰۴ تومان معامله شد.

جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد که اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند. این خوش بینی با حفظ سطح حمایت کلیدی طلا در سطح ۱۸۵۰ دلار پس از ریزش قیمت پنج درصدی که دوشنبه گذشته داشت، تقویت شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز