سکه 200 هزار تومان ارزان شد/ بی اعتنایی بازار طلای داخلی به اونس جهانی

لست سکند

بازار سکه امروز شاهد روند نزولی قیمت و بازگشت قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یا همان سکه امامی به کانال 12 میلیونی بود.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا و سکه امروز نیز مقداری از حباب خود را تخیله کرد و سکه از کانال 13 میلیونی به کانال 1 میلیونی برگشت. معامله‌گران سکه با وجود منفی بودن بورس و افزایش اونس جهانی توفیقی در افزودن بر قیمت سکه نداشتند و این کالا نیز از کاهش قیمت دلار پیروی کرد. همبستگی قیمت دلار و سکه در روزهای گذشته اندکی کاهش یافته بود و سکه با وجود کاهش نرخ دلار در شیب صعودی بود اما این روند امروز متوقف شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز سه شنبه اول مهرماه 99 به 12,950,000 (دوازده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 1.55 درصدی داشته است.

نرخ نیم سکه نیز امروز به ۶,۸۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۳ درصدی داشته است.ربع سکه امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۳,۹۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد. در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۰۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

طلای داخلی برعکس اونس حرکت کرد

راز آسمان پایتخت

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۲.۰۹ درصدی، از ۱,۲۳۰,۱۹۹ (یک میلیون و دویست و سی هزار و یکصد و نود و نه) تومان به ۱,۲۰۵,۰۳۶ (یک میلیون و دویست و پنج هزار و سی و شش) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۸ (یک هزار و نهصد و هشت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۱ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز