سکه گران شد/ افزایش 400 هزار تومانی قیمت سکه و ورود به کانال 14 میلیون

لست سکند

قیمت سکه در معاملات امروز دوشنبه 14 مهرماه 1399 با افزایش 400 هزار تومانی مواجه شد و سکه کانال 14 میلیونی را که دیروز از دست داده بود، پس گرفت.

به گزارش کاماپرس، سکه امروز با افزایش 400 هزار تومانی قیمت تا حدودی معامله گران بازار را غافلگیر کرد چرا که بیشتر تحلیل ها در روز گذشته به ادامه روند کاهشی قیمت سکه نظر داشتند.

افت شاخص بورس و افزایشی شدن نرخ دلار دلایل گران شدن سکه بودند و شاید اگر اونس جهانی طلا نیز با افزایش مواجه می شد قیمت سکه بیش از 400 هزار تومان بالا می رفت اما اونس جهانی امروز در اولین روز معاملاتی این هفته فلز زرد در بازارهای جهانی با کاهش قیمت مواجه شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز به 14,100,000 (چهارده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.83 درصدی داشته است.

نیم‌سکه، امروز به ۷,۸۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۸۴ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

ربع‌سکه امروز با افزایش ۴ درصدی، از ۴,۸۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان به ۵,۰۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون) تومان رسید.

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۶۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا در بازار داخلی امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۹۱ درصدی، از ۱,۳۰۰,۸۳۹ (یک میلیون و سیصد هزار و هشتصد و سی و نه ) تومان به ۱,۳۲۶,۲۳۲ (یک میلیون و سیصد و بیست و شش هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسید.

در مقابل هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۹۸ (یک هزار و هشتصد و نود و هشت ) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز