سکه تا نیمه کانال 13 میلیونی عقب نشست

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز با کاهش 450 هزار تومانی مواجه شده و به 13 میلیون و 550 هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، بازار سکه امروز تحت تاثیر قیمت ارز بود و تب افزایش قیمت که دیروز این بازار را فراگرفته بود امروز فروکش کرد.

معامله گرانی که پیروزی ترامپ را پیش بینی می کنند در بازار سکه در حال افزایش هستند و اگر اتفاق جدیدی نیفتد بازار سکه تا یک هفته آینده باز هم با کاهش و در واقع تخلیه حباب سکه مواجه خواهد بود.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نسبت آخرین معاملات دیروز حدود ۴۵۰ هزار تومان کاهش یافته است اما دنیای اقتصاد کاهش قیمت سکه را 200 هزار تومان اعلام کرده است.

در واقع بنا به اعلام سایت این روزنامه قیمت سکه امامی امروز به 13,700,000 (سیزده میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 1.46 درصدی داشته است.

آریاک سفر

نیم سکه نیز بر اساس این گزارش امروز به ۷,۵۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲ درصدی داشته است. همچنین ربع سکه با کاهش ۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۰۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی امروز با افزایش ۱.۸۱ درصدی، از ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان به ۲,۷۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

طلای داخلی کاهش یافت

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۲.۲۴ درصدی، از ۱,۲۸۱,۸۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و یک هزار و هشتصد) تومان به ۱,۲۵۳,۸۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه و سه هزار و هشتصد ) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۶ (یک هزار و نهصد و شش ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز