سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازمی‌گردد؟

لست سکند

بازار طلای داخلی این روزها با نوسانات نرخ اونس و دلار، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. در حال حاضر هر گرم طلای 18 عیار با افزایش 0.18 درصدی نسبت به روز گذشته، در قیمت یک میلیون و 163 هزار و 300 تومانی قرار گرفته است. سکه امامی نیز همچنان در مرز حساس 12 میلیونی به سر می‌برد. اخبار بازار جهانی هم بیانگر افزایشی شدن اونس طلا است؛ در حال حاضر این فلز گرانبها در نرخ هزار و 813 دلاری معامله می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی روزهای اخیر نرخ اونس اندکی قیمت سکه و طلا داخلی را به پیش رانده است. دلار در بازار داخلی همچنان در کانال 27 هزار تومانی گیر افتاده و در همین نرخ می‌چرخد. به عقیده کارشناسان سقوط نرخ دلار به پایین‌تر از 27 هزار تومان، موجب کاهش قیمت سکه و از دست دادن کف مقاومت آن خواهد شد. با این حال سکه بازان امیدوارند که سکه امامی حمایت 11 میلیون و 800 هزار تومانی را از دست ندهد.

البته کارشناسان بازار طلا معتقدند اگر نرخ دلار در کانال‌ 26 هزار تومانی تثبیت شود، فشارهای فروش افزایش پیدا خواهد کرد. همین امر باعث از بین رفتن سطح حمایتی پایین سکه خواهد شد. اما تا زمانی که دلار در کانال 27 هزار تومانی قرار دارد، افت چشمگیر قیمت سکه بعید به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

طلای جهانی در انتظار گزارش جدید!

سخنرانی روز جمعه جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، شرایط بازار طلای جهانی را بهبود بخشید. به گفته آدریان اش، مدیر تحقیقات بولین والت، بی‌تحرکی پاول در مورد کاهش قیمت در بازار به این معناست که طلا تمام افت 7 درصدی ماه اوت را پس گرفته است. این مورد نشانه‌ای از اتمام جذابیت تورم پساکرونا محسوب می‌شود.

اکنون آمار مهم دیگر برای تعیین ادامه مسیر قیمت طلا، گزارش حقوق و دستمزد غیر کشاورزان در روز جمعه است؛ باید دید آمار جدید چه تاثیری بر حرکت قیمتی طلا خواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز