سکه با 450 هزار تومان افزایش مرز 14 میلیون را شکست

سکه امروز با جهش 450 هزار تومانی مرز 14 میلیونی را پشت سر گذاشت و تا نیمه کانال جدید پیش رفت.

به گزارش کاماپرس، بازار سکه امروز شاهد رکوردزنی این کالا بود و گرچه سکه روزهای گذشته هم رکوردهای جدیدی را یکی از پی دیگری ثبت کرده بود کمتر کسی تصور می کرد امروز سکه با چنین قدرتی وارد کانال 14 میلیونی شود.

قطعا افزایش قیمت اونس جهانی بر قیمت طلا و سکه داخلی اثرگذار بوده است اما نمی توان از نقش واسطه هایی که از خرید و فروش دلار به دلیل پیش بینی ناپذیر بودن واکنش های دولت به بازار ارز و افزایش ریسک این بازار هراسان هستند و معاملات سکه را امن تر می دانند، غافل شد.

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز چهارشنبه 9 مهرماه 1399 به 14,400,000 (چهارده میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 3.12 درصدی داشته است.

آریاک سفر

نیم سکه، امروز به ۷,۸۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹۲ درصدی داشته است. ربع سکه امروز با افزایش ۳.۰۳ درصدی، از ۴,۸۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان به ۴,۹۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید. همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۵۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۳۲۱,۶۱۵ (یک میلیون و سیصد و بیست و یک هزار و ششصد و پانزده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹۲ درصدی داشته است. هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۸۴ (یک هزار و هشتصد و هشتاد و چهار ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز