سومین دوره قرعه کشی خودرو چه زمانی آغاز می‌شود؟

به گفته سخنگوی وزارت صمت سومین دوره قرعه کشی خودرو ها از تاریخ چهارشنبه 16 شهریورماه آغاز می‌شود و تا پایان جمعه 18 شهریورماه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از همشهری، امید قالیباف از عرضه 60 هزار خودرو در سومین دوره  قرعه کشی خودرو خبر داد و افزود: 50 درصد ظرفیت به طرح جوانی و 20 درصد ظرفیت قرعه‌کشی به خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.

تفاوت سومین دوره قرعه‌ کشی یکپارچه خودرو با دو دوره قبل

سخنگوی وزارت صمت تنها تفاوت این قرعه‌کشی با دو دوره گذشته را اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت برای متقاضیانی که مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده می‌شوند خبر داد و اعلام کرد: با توجه به افزایش تولید احتمالا خودرو دیگری نیز از روند قرعه‌کشی خارج شود.

قالیباف از آثار مثبت قرعه‌کشی یکپارچه به کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش هشت برابری شانس برنده شدن برای خودروهای پرطرفدار اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش تولید خودرو احتمال دارد تا پایان سال تمامی خودروها از روند قرعه‌کشی خارج شوند.

آریاک سفر

این مقام مسئول همچنین ضمن اشاره به فروش هایما با ظرفیت آزاد و بالا گفت: ایران خودرو در قالب فروش فوق‌العاده این محصول را عرضه کرده که در حال حاضر نیز ظرفیت ثبت‌نام برای آن وجود دارد.

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت نیز با اشاره به برگزاری سومین دوره فروش یکپارچه اظهار کرد: سامانه یکپارچه ساماندهی و همین امر سبب عرضه متوع خودرو و خروج بیش از 70 درصد انواع محصولات از فرآیند قرعه‌کشی همراه شده که با تداوم روند تکمیل خودروهای ناقص، کسب آمادگی لازم در زنجیره تامین برای افزایش تولید همچنین بهره‌گیری از سازوکار واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، روش عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو تا پایان امسال پایان می‌یابد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز