سود 714 میلیون دلاری «نوتلا» برای خانواده «فریرو»

 

خانواده ایتالیایی ثروتمند فریرو بدون درنظر گرفتن سود کمپانی اصلی، تنها از طریق شرکت نوتلا 642 میلیون یورو معادل 714 میلیون دلار سود کسب کرده است.

به گزارش کاما پرس به نقل از بلومبرگ، سود سال مالی این خانواده در آخر آگوست، 928.6 میلیون یورو بوده که در مقایسه با 12 ماه گذشته به میزان 25درصد افزایش داشته است.

با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده برای تعیین ثروت خانواده های میلیاردر ، این حجم از سود باعث شده که خانواده فریروها به یکی از 25 خانواده ثروتمند جهان تبدیل شوند.

ثروت خانواده های مولتی میلیاردر مثل والتون ها، کوک ها و ورسمرزها در طی دهه گذشته افزایش داشته است و در طول این دهه مجموع سود خانواده فریرو نیز بیش از 2 میلیون یورو رشد کرده است.

آریاک سفر

سود کمپانی اجرایی این خانواده از سال 2008 دو برابر شده است.

این کمپانی حضور خود در ایالات متحده آمریکا را گسترش داده و در سال 2018 سهم شاخه شیرینی شرکت نستله در ایالات متحده را با ارزشی معادل 2.8 میلیارد دلار به دست آورده است.

ضمنا این کمپانی در سال گذشته یک قرارداد 1.3 میلیارد دلاری برای تولید برند های کوکی و میان وعده های میوه ای مثل برند کیبلر و اموس با شرکت کلاگ منعقد کرده است.

بررسی ها نشان می دهد فرویرها سرمایه خود را از طریق دفتر خانوادگی خود به نام فدئسا در موناکو مدیریت می کنند. این سرمایه با سرمایه گذاری در سهام اعتباری، سهام خصوصی و صندوق سرمایه‌گذاری معاملات افزایش می یابد. فدئسا شعبه دیگری نیز در سنگاپور دارد.

به علاوه این خانواده یک شرکت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ تحت عنوان سرمایه گذاری تسئو دارد که به تجارت محصولات کشاورزی می پردازد.

رد ثروت خانواده فریرو را می‌توان در یک فروشگاه شیرینی خانوادگی در شمال ایتالیا جستجو کرد.

این فروشگاه از فندق به عنوان راهی برای رفع محدودیت تامین شکلات استفاده کرد و بعد ها تبدیل به یک کارخانه شیرینی سازی شد.

این شرکت بعد از جنگ جهانی دوم در خارج از کشور امکانات تولید و دفاتر خود را راه اندازی کرد. شرکت در دهه 1960 برندهای نوتلا و کیندر را معرفی کرد و سپس محصولات خود را با  برندهای تیک تاک نعنایی و فریرو راچر گسترش داد.

این تجارت اکنون 32.4 میلیارد دلار ارزش دارد که اعضای خانواده فریرو صاحب آن هستند اما مقدار سهم هر یک از اعضای این خانواده از این ثروت مشخص نیست.

مرتبط با : نوتلا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز