سود 10 درصدی پالایشی یکم در نخستین روز تحولات بورس

پالایشی یکم سهام خبرساز این روزهای بورس تهران در اولین روز تغییر دامنه نوسان قیمت سهام در بازار سرمایه جهش 10 درصدی کرد تا جزو درخشان ترین سهم های بازار امروز باشد.

به گزارش کاماپرس، سرمایه گذارانی که سه شنبه قبل سهام پالایشی یکم را خریداری کرده بودند امروز با لبی خندان به تابلو معاملات بورس چشم دوختند چرا که این سهام با 10 درصد افزایش قیمت چشم ها را به خود خیره کرد. بورس امروز به تحولاتی که با آمدن رئیس جدید رقم خورد واکنش مثبت داشت و 47 هزار واحد رشد کرد. برخی فعالان بازار به نقش افزایش قیمت دلار نیز در جهش بورس اشاره داشتند چرا که دلار هم امروز از کانال 26 هزار تومانی بالا رفت و افق پایان سال را برای این ارز، صعودی کرد.

سهم دیگر خبرساز بازار یعنی شستا نیز از 6 درصدی شدن دامنه نوسان سود برد و با 5/9 درصد افزایش قیمت مواجه شد. در شرایط کنونی بازار سرمایه ، نوسان گیری از این دو سهام در بازار بسیار وسوسه کننده شده است اما سرمایه گذاران بورسی باید ریسک های بورس را نیز از نظر دور نکنند.

از گروه های سبزپوش امروز بازار می توان به گروه بانکی، گروه فلزات اساسی، گروه پالایشی، گروه محصولات شیمیایی اشاره کرد. علاوه بر این نمادهای اصلی گروه خودرو و قطعات خودرویی نیز امروز سبزپوش بودند.

نکته جالب توجه این که کدما یا همان گروه معدنی دماوند امروز هم در میان یک بازار یک دست سبزپوش مثل یک نقطه قرمز پررنگ حضور داشت و سنگین‌ترین صف‌ فروش را به خود اختصاص داد. البته کدما امروز به مدد محدود شدن زیان به منفی دو درصد، تنها دو درصد از ارزش خود را از دست داد.

آریاک سفر

نهایتا این که شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۲۵ بهمن ‌ماه 1399 با درخشش فارس، فولاد، فملی، شستا، تاپیکو، شپنا و وغدیر و … در نخستین روز اجرای دامنه نوسان نامتقارن ، جهش ۴۷ هزار و ۷۸۷ واحدی کرد و به رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۴ واحد رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز