سواری چینی با ظاهر تهاجمی روانه بازار می‌شود + عکس

جک J7 یا A5 سواری جدید کرمان موتور با ظاهری متفاوت و تهاجمی به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، گویا شرکت کرمان موتور برای عرضه یک خودروی سواری جدید برنامه ویژه ای دارد. این خودرو که جک J7 نام دارد یک سدان جدید است که طبق شنیده ها در صورت مثبت بودن نتایج بررسی در کلاس سدان های فست بک وارد بازار ایران می شود.

کرمان موتور بعد از پس از عرضه جک S5 فیس لیفت و KMC K7می خواهد یک خودرو متفاوت در ظاهر و مشخصات فنی به مشتریان عرضه کند.

جک J7  با ۱۵۰ اسب بخار

جک اِی ۵ به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مجهز است و ۱۵۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می کند. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ است .

آریاک سفر

گفته می شود کرمان موتور نسخه اتوماتیک A5 را به بازار ایران می آورد و خبری از این سدان جک با جعبه دنده ۶ سرعته دستی نیست. جک A5 در نسخه اتوماتیک به جعبه دنده CVT مجهز است که توان پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند.

قرار است این خودرو با کیت بدنه اسپرت در بازار چین عرضه شود که تا حدی ظاهر این سدان را تهاجمی تر از نسخه های عادی می کند.

جک A5 با چه قیمتی فروخته می شود؟

این خودرو در بازارهای هدف جک با نسخه های مختلف دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود و قیمتی در بازه ۱۳ تا ۱۸ هزار دلار را دارد. یعنی قیمت این خودرو با دلار ۲۴ هزار تومانی حدود ۴۳۲ میلیون تومان می شود که در مقایسه با خودروهای هم ردیف خود می توان گفت قیمت مناسبی دارد.

البته مشخص نیست چه زمانی این خودرو وارد بازار ایران می شود و با توجه به نوسان نرخ دلار هنوز نمی توان از نرخ قطعی این خودرو صحبت کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز