سهام عدالت به زیر ۹ میلیون تومان می رسد؟

لست سکند

سهام عدالت در اولین روز هفته باز هم با کاهش قیمت روبرو بود.
به گزارش کاماپرس، سهام عدالت مثل روزهای گذشته که روند کاهشی را شروع کرده بود، امروز هم با کاهش ۳.۲ درصدی همراه بود.
ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز بازار سهام درمقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۳.۲ درصد (۳۲۶هزار تومان) کمتر شد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹ میلیون و ۸۸۰هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۶۰۹هزار تومان رسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

به گزارش اقتصاد آنلاین با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۲۸هزار تومان رسیده است.
کاهش ارزش سهام عدالت در هفته گذشته باعث شد خیلی از سهامداران به فکر فروش سهام خود باشند. اما به دلیل نبود متقاضی برای خرید این سهام در هفته های گذشته فرآیند فروش با تاخیر زیادی انجام شد تا جایی که خیلی از افرادی که سفارش فروش سهام عدالت را روی سایت کارگزاری های بورسی داده بودند، خواهان لغو سفارش خود شدند. بر این اساس، در سامانه های فروش سهام عدالت بانک ها و شرکت های کارگزاری بخش لغو سفارش فروش افزوده شد تا سهامداران بتوانند از این گزینه هم استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که سفارش فروش سهام عدالت خود را در یک سایت کارگزاری ثبت کرده و سهامشان به فروش نرفته یا در جریان فروش قرار نگرفته است می توانند با مراجعه به آن سایت، سفارشات فروش را لغو کنند.
حالا با این کاهش قیمتها باید دید دوباره روند سفارش فروش سهام عدالت روی سایت کارگزاری های بورسی افزایش پیدا می کند یا نه؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز