سهام عدالت به کما رفت

لست سکند

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، فروش سهام عدالت طی روزهای اخیر از سوی کارگزاری ها متوقف شده و مسئولان بورس نیز در مورد این موضوع شفاف سازی نکرده اند.

به گزارش کاماپرس، فروش سهام عدالت از روز آزادسازی یکی از دغدغه های صاحبان این سهام است اما به عقیده برخی کارشناسان بازار سرمایه و فعالان این بازار، همین فروش غیراصولی و هیجانی سهام عدالت با وجود همه تمهیداتی که برای تعادل بخشیدن به آن انجام گرفت به وزنه و لنگری تبدیل شده که بازار را به سوی رکود کشانده است.

نکته قابل تامل این که صاحبان سهام عدالتی که اقدام به ثبت سفارش فروش سهام خود کرده اند به کرات از فروش نرفتن و واریز قطره چکانی پول فروش سهام خود گله و شکایت کرده اند با این حال به دلیل تنگناهای مالی از فروش سهام منصرف نشده اند.

سکوت عجیب مسئولان در تایید یا تکذیب خبر توقف فروش سهام‌عدالت

اکنون خبر رسیده است که فروش سهام عدالت متوقف شده و تا مدت نامعلومی انجام نخواهد شد. این خبر نه تنها  در کانال های بورسی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود بلکه خبرگزاری های رسمی همچون واحد مرکزی خبر صد و سیما نیز آن را منتشر کرده اند.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام این خبرگزاری، از روز شنبه هفته جاری خبری مبنی بر توقف فروش سهام عدالت در فضای مجازی منتشر شد که برای صحت این موضوع با مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، مدیرعامل شرکت بورس تهران و ناظر بازار این شرکت تماس گرفتیم، اما هیچ کدام حاضر به پاسخگویی نشدند.

اما بنا به گفته برخی کارگزاری‌ها تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده است.

این در حالیست که ۴۹ میلیون نفر دارندگان سهام‌عدالت در کشور هستند که حدود ۱۹ میلیون نفر سهام‌عدالت را به روش مستقیم انتخاب کردند و براساس اخرین اطلاعات منتشر شده از این تعداد حدود دو میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم مرتبط با سهام عدالت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز