سهام عدالت در ساعت عادی بورس معامله نمی شود

یک مقام مسئول در سازمان بورس اعلام کرد معاملات سهام عدالت در زمان های عادی بورس معامله نمی شود و معاملات این سهام بعد از پایان ساعت معاملاتی بازار است.

به گزارش کاماپرس، اعلام جزئیات جدید از خرید و فروش سهام‌عدالت بیان گر این نکته است که مسئولان بورس تصمیم گرفته اند این سهام تدریجا به معاملات عادی بازار وارد شود به همین منظور ساعت معاملاتی سهام عدالت بعد از پایان ساعت بازار تعیین شده است.

محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در این باره با اشاره به اینکه در نظر داریم بیشترین عایدی نصیب سهامداران عدالت شود، افزود: قیمت سهام براساس میانگین قیمت روزانه تعیین می‌شود و از امروز بعد از اتمام ساعات معاملات بازار از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ تمام نماد‌ها در بازار معامله می‌شود و دارندگان سهام عدالت می‌توانند از طریق فروش آنلاین یا کارگزاری‌ها اقدام به فروش کنند.

زمان معاملات سهام‌عدالت تا 21 خرداد بعد از معاملات بازار است

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران به صدا و سیما گفت: فروش سهام‌عدالت به دو روش فروش یکجا به وسیله بانک‌ها و فروش از طریق کارگزاری‌ها صورت می‌گیرد و از این طریق می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

آریاک سفر

گودرزی بیان کرد: تا روز ۲۱ خرداد معاملات سهام عدالت بعد از ساعت معاملات بازار است.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران ادامه داد: در گذشته سهام عدالت قابل فروش نبود، اما طی اطلاعیه‌ای بورس اوراق بهادار تهران، نحوه معامله و کلیه مسیر‌های معاملاتی این سهام اعلام شد.

شایان ذکر است تقاضای فروش سهام عدالت پیش از آغاز رسمی معاملات آنلاین این سهام توسط سهامداران موجب شد با دستورالعمل دولت مبنی بر امکان فروش 30 درصد از سهام در بانک های عامل یا کارگزاری ها، فروش بخشی از سهام عدالت توسط سهامداران انجام شود که البته سهامداران انتقاداتی مبنی بر ارزان خریدن سهام توسط بانک ها مطرح کردند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز