سهام عدالت خود را چه ساعتی می‌توانیم بفروشیم؟

سهام عدالت

سهامدارانی که روش مستقیم را برای ادامه سهامداری خود بر سهام عدالت انتخاب کرده بودند از روز گذشته مجاز شدند تا 30 درصد از سهام خود را در بورس به فروش برسانند اما این معاملات تنها در ساعاتی خاص قابل انجام است.

به گزارش کاماپرس، پس از کش‌وقوس‌‌های بسیار، بالاخره سهامدارانی که روش سهامداری مستقیم را برای ادامه مالکیت خود بر سهام عدالت انتخاب کرده بودند، مجاز به خرید و فروش بخشی از سهام خود از طریق بانک‌ها و بازار سرمایه شدند اما به نظر می‌رسد مسئولان بازار سرمایه ساعات معاملاتی این سهام را از بازه زمانی غیر از ساعات معاملاتی معمول در نظر گرفته‌اند.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در این مورد می‌گوید: از امروز امکان معامله ۳۰ درصد از ارزش سبد سهام عدالت در بورس فراهم شد.

بنابر گزارش تسنیم، وی ادامه داد: در گذشته این سهام قابل فروش نبود، اما طی اطلاعیه‌ای بورس اوراق بهادار تهران، نحوه معامله و کلیه مسیر‌های معاملاتی آن اعلام شد.

ساعت معاملات سهام عدالت ؛ 12:45 تا 14

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم بیشترین عایدی نصیب سهامداران شود، افزود: قیمت سهام براساس میانگین قیمت روزانه تعیین می‌شود و از امروز بعد از اتمام ساعات معاملات بازار از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ تمام نماد‌ها در بازار معامله می‌شود و دارندگان سهام عدالت می‌توانند از طریق فروش آنلاین یا کارگزاری‌ها اقدام به فروش کنند.

آریاک سفر

راه‌های فروش سهام عدالت

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: فروش این سهام به دو روش فروش یکجا به وسیله بانک‌ها و فروش از طریق کارگزاری‌ها صورت می‌گیرد و از این طریق می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: تا روز ۲۱ خرداد معاملات این سهام بعد از ساعت معاملات بازار است.

پایان پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز