سهام عدالت ؛ امکان حذف سفارش فروش تا چند روز آینده

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد به زودی برای سهامداران عدالت که اقدام به ثبت سفارش فروش سهام خود کرده اند این امکان فراهم می شود که در صورت تمایل ثبت سفارش فروش خود را لغو کنند.

به گزارش کاماپرس، اگر شما هم جزو آن دسته از سهامداران عدالت هستید که از واریز قطره چکانی و با تاخیر پول فروش سهام عدالت خود به دردسر افتاده اید و چنانچه فرصتی برای انصراف از فروش سهام عدالت خود داشتید از آن استفاده می کردید، بر اساس تازه ترین اظهارات مسئولان این سهام، به زودی این امکان برای شما فراهم خواهد چرا که حسین فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت امروز اعلام کرده است که قرار است به‌زودی حذف سفارش فروش سهام عدالت توسط سهامداران امکان‌پذیر شود.

فروش سهام در قیمت های فعلی به صلاح نیست

این امکان با توجه به افت قیمت سهام در هفته های اخیر می تواند پاسخگوی شمار فراوانی از سهامداران عدالت باشد که فروش سهام خود به قیمت های کنونی را به صرفه و صلاح خود نمی دانند.

حسین فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت در این باره به پاره‌ای از توضیحات پرداخت و گفت: درخواست حذف سفارش فروش در مرکز پیام از سوی تعدادی از مشمولان سهام عدالت مطرح شده و اکنون چند روزی که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است و به طور جدی در حال پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن آن هستیم.

آریاک سفر

وی با اشاره به نارضایتی سهامداران از روند فروش سهام عدالت اظهار کرد: در صدد هستیم تا کارگزاری و سیستم‌های مستقر در شرکت سپرده‌گذاری این امکان را برای سهامداران فراهم کند تا چنانچه تمایلی به ادامه روند فروش نداشته باشند، درخواست فروش را لغو کنند.

فهیمی اظهار داشت: این امکان زمانی برای سهامدار مهیا می‌شود که کارگزار، سفارش فروش را به سیستم ارسال نکرده باشد؛ در غیر این‌صورت حذف آن نیازمند طی شدن مراحلی است که اکنون در حال انجام اقدامات لازم بر روی زیرساخت‌های آن هستیم تا حتی اگر چنانچه سفارش فروش به سامانه ارسال شده باشد بتوان آن را حذف کرد.

به گفته سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، این اقدام ممکن است ظرف روز‌های آینده عملیاتی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “سهام عدالت ؛ امکان حذف سفارش فروش تا چند روز آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز