سهام عدالت؛ ارزش واقعی سهام را از کجا بفهمیم؟

پس از آزاد شدن خرید و فروش سهام عدالت، یکی از موضوعاتی که به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده، این است که ارزش واقعی سهامشان چقدر است؟

به گزارش کاماپرس، با آزاد شدن خرید و فروش سهام عدالت به دستور مقام معظم رهبری، دولت اقدامات لازم برای آزادسازی این سهام را انجام داد و پس از راه‌اندازی سامانه برای تعیین‌تکلیف این سهام، اکنون نوبت آن رسیده تا مشمولان از ارزش واقعی سهامشان باخبر شوند.

در همین راستا، امکان مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، فراهم شده است.

چگونه ارزش واقعی سهام را بفهمیم؟

به این ترتیب، درگاه اینترنتی sahamedalat.ir به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.

آریاک سفر

بر این اساس، افرادی که ارزش سهام عدالت آن‌ها ۴۹۲ هزار تومان است، بر اساس قیمت‌های امروز(نهم خردادماه) ارزش واقعی سهام عدالت آن‌ها در حدود ۴۲ شرکت، هفت میلیون و ۶۸۰ تومان است یا ارزش واقعی سهام عدالت فردی که ارزش سهامش ۴۹۰ تومان است، در این تاریخ هفت میلیون و ۸۳۰ هزار تومان محاسبه شده است.

پایان پیام

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز