سهامداران عدالت تا چه زمانی برای ثبت نام در سجام مهلت دارند؟

به گفته مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی زمان مشخصی برای ثبت نام در سامانه سجام در نظر گرفته نشده است.

به گزارش کاماپرس، سود سهام عدالت ماجراهای زیادی دارد. هر چند روز یک بار خبری درباره تاریخ واریز سود سهام عدالت منتشر و چند روز بعد همان خبر توسط یک مسئول تکذیب می شود.

حالا جدیدترین خبر درباره سهام عدالت این است که سهامداران  ثبت نام در سامانه سجام زمان و تاریخ مشخصی ندارد . سهامداران عدالت در چند روز گذشته پیامکهایی دریافت کرده اند که در آن از آنها خواسته شده هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت نام کنند، در غیر این صورت سود سهام عدالت به حسابشان واریز نمی شود.

اما به گفته محمدرضا پوررضایی مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی این پیامک‌ها قانونی نیست و سهامداران عدالت نباید به آن‌ها توجه کنند.

ثبت نام در سجام به نفع سهامداران است

آریاک سفر

پوررضایی با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده است می گوید:« این پیامک‌ها از طرف برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ارسال شد تا افراد با ثبت‌نام در سامانه سجام بتوانند در مجامع این شرکت‌ها شرکت کنند، زیرا لزوم برگزاری مجامع به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان است.»

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در ادامه به خبرگزاری صدا و سیما می گوید:« سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا از مزایایی مثل شرکت در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استفاده کنند.

همچنین با ثبت نام در سامانه سجام مشکلی در واریز سود و نقل و انتقال سهام افراد ایجاد نمی‌شود. افراد بعد از ثبت نام در سامانه سجام باید در یکی از دفاتر پیشخوان دولت، بانک‌ها و کارگزاری‌ها احراز هویت شوند که در شرایط کرونا افراد می‌توانند به صورت آنلاین احراز هویت شوند.»

برای دسترسی سریع تر به اخبار مهم بازار بورس و سهام، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز