سنگ‌اندازی دوباره چین بر سر راه رمزارزها

بیت کوین که در چند روز اخیر با رشد قیمتی بالایی مواجه شده و توانست که نظر سرمایه گذاران بزرگ دنیا را به خود جلب کند، امروز با نرخ 39 هزار و 389 دلاری کار خود را آغاز کرد و اکنون هم در کانال قیمتی 38 هزار و 467 دلاری قرار دارد. این رمزارز نسبت به دیروز نزدیک به 922 دلار افت قیمت داشت. اکنون 51 درصد کل بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک مرکزی چین تحرکات جدیدی را برای ممنوعیت کامل معاملات رمزارزها انجام داده است. این بانک با پرریسک دانستن معامله ارزهای دیجیتالی، از تمامی پلتفرم‌های پرداخت این کشور خواسته از فراهم کردن امکان انجام تراکنش‌های مربوط به رمزارزها برای مشتریان خودداری کنند.

از طرفی به دلیل افزایش توجهات به ارزهای دیجیتال و استفاده بسیاری مردم از آن، میزان تقلب و کلاهبرداری در آن بالا رفته است. طوری که سازمان خدمات مالی کره جنوبی 14 صرافی ارزهای دیجیتالی را در این کشور به دلیل تقلب تعطیل کرد.

آریاک سفر

شروع به کار رسمی عربستان در بازار رمزارزها

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده بین‌المللی، آرامکو، بزرگ‌ترین شرکت سعودی تولیدکننده نفت جهان، قصد ورود به صنعت استخراج بیت کوین را دارد. این شرکت از مجموعه‌های وسیع استخراج کننده نفت است. تقریبا از هر هشت بشکه نفت تولیدی در جهان، یکی از آن شرکت سعودی آرامکو تعلق دارد.

با این حال سازمان سما، متولی سیاست‌های پولی عربستان سعودی، به استفاده کنندگان بیت کوین هشدار داده و گفته که استفاده از این ارز مجازی خطر زیادی دارد. این بخش نسبت به عدم خرید و فروش بیت کوین هشدار داده است. با این حال شرکت‌های کوچک و فروشگاه‌های آن، علی‌رغم هشدار سما همچنان بیت کوین را در پرداخت‌های خود قبول می‌کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر هزار و 620 میلیارد دلار است که نسبت به روز قبل 0.25 درصد کاهش داشت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز