سقوط 3 میلیونی گوشی های پرفروش سامسونگ

با اینکه بعد از کاهش قیمت دلار بیشتر گوشی های پر فروش بازار با ریزش شدید قیمت مواجه شدند، اما رصد بازار نشان می دهد شوک قیمتی در گوشی های سامسونگ بیشتراز بقیه برندهاست.

به گزارش کاماپرس، با اینکه در روزهای اولیه کاهش قیمت دلار، بازار موبایل خیلی به این سقوط اعتنایی نشان نداد، اما در چند روز گذشته ریزش قیمت در گوشی های موبایل شروع شده و کاهش قیمتها همچنان ادامه دارد. فعالان بازار معتقدند بیشتر برندهای پر فروش در یکی دو هفته گذشته دچار افت قیمت شده اند. گوشی های شیائومی ، هوآوی و حتی آیفون. اما این افت قیمت در گوشی های سامسونگ بیشتر دیده می شود. بعضی گوشی ها بین ۱ تا ۳ میلیون افت قیمت داشته اند و گران ترین گوشی سامسونگ هم بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان ارزان تر شده است.

مثلا گوشی سامسونگA51 که در 2 هفته گذشته در محدوده قیمتی 9 میلیون تومان قرار داشت، حالا با کاهش 2 تا 3 میلیونی، حدود 6 تا 7 میلیون تومان به فروش می رود.

سامسونگ گلکسی A31 هم که دو هفته پیش با قیمت 6 میلیون و 440 هزار تومان به فروش می رسید، با کاهش یک میلیون و 140 هزار تومانی با قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می شود.

گران‌ترین گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy Z Fold2 نیز سه هفته پیش در محدوده قیمتی 60 تا 70 میلیون تومان قرار داشت، اما این روزها در محدوده قیمتی 50 میلیون به فروش می رسد.

آریاک سفر

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار چند؟

قیمت گوشی سامسونگ مدل A21 هم حدود ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان است. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 هم حدود ۹ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy note 10 هم با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی سامسونگ مدل Galaxy note 20 هم با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار موبایل ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “سقوط 3 میلیونی گوشی های پرفروش سامسونگ

  1. رامین گفته:

    ايشالله که‌ همه چی برگرده به قیمت‌های سه سال قبل و کسانی که دلالی میکنن و دامن به گرانی می‌زنند به حق علی و اولاد علی گرفتار غضب خداوند جبار قرار گیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز