سقوط ۲ تا ۳ میلیونی قیمت گوشی‌های شیائومی

بازار موبایل در چند روز گذشته تحت تاثیر کاهش نرخ دلار با نوسانهای زیادی روبرو شده است. مثلا گوشی‌های شیائومی که جزو پرفروش‌های بازار هستند در این مدت بین ۲ تا ۳ میلیون تومان ارزان‌تر شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، قیمت گوشی موبایل در سال گذشته قله های جدیدی را فتح کرد. فعالان بازار مهمترین دلایل افزایش قیمت موبایل در سال گذشته را سفود نرخ دلار و البته افزایش دورکاری و آموزش مجازی به دلیل بیماری کرونا عنوان می کنند.

اما حالا و با کاهش محسوس قیمت دلار، کم کم برندهای پرطرفدار بازار به این ریزشها واکنش نشان می دهند. در چند روز گذشته قیمت گوشی های شیائومی که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده ، تحت تاثیر ریزش نرخ دلار حدود ۲ تا ۳ میلیون ارزان تر از هفته گذشته شده است، به طوری که قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T PRO 5G حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان ارزان تر شده است.

این مدل گوشی شیائومی در ابتدای اردیبهشت ماه با قیمت 16 میلیون و 239 هزار تومان فروخته می شد، اما در حال حاضر قیمت آن حدود ۱۳ میلیون و 399 هزار تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

همچنین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro دو سیم‌ کارته با ظرفیت 128 گیگابایت نیز حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به 5 میلیون و 399 هزار تومان رسیده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 که از ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار است نیز 270 هزار تومان ارزان شد و حالا با قیمت 3 میلیون و 329 هزار تومان معامله می شود.

در حال حاضر ارزان ترین گوشی شیائومی در بازار ایران، مدل Redmi 9A M 2006 است که با قیمت ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان فروخته می شود.

لازم به ذکر است کاهش نرخ دلار فقط باعث ارزانی گوشی های شیائومی نشده، سامسونگ و اپل هم از این ریزشها در امان نیستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز