سقوط یکباره قیمت بیت کوین؛ کدام رمزارز را بخریم؟

بیت کوین که در 48 ساعت اخیر بالاخره توانست مرز حساس قیمتی 50 هزار دلاری را پشت سر بگذارد و امید بسیاری را در معامله گران برای رسیدن به نرخ‌های بالاتر به وجود آورد، حالا به محدوده قیمتی 46 هزار دلاری سقوط کرده است. قیمت این رمزارز نسبت به ظهر دیروز، نزدیک 6 هزار دلار کاهش پیدا کرد. در واقع با توجه به اتفاقاتی که دیروز رخ داد، می‌توان گفت بیت کوین با حمایت سرمایه گذاران و دولت‌های مختلف امکان صعود به نرخ‌های بالاتر را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آغاز رسمی پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در السالوادور باعث رشد قیمتی آن شد. اما این اتفاق به تنهایی، توان حمایت از نرخ 52 هزار دلاری بیت کوین را نداشت. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم در محدوده 79 دلاری قرار گرفته که از طمع شدید حاکم بر بازار حکایت دارد. شاخص ترس و طمع در واقع یک اندیکاتور است که احساسات عموم مردم را نسبت به بیت کوین در قالب کمی بیان می‌کند. با توجه به رقم این شاخص می‌توان گفت قدرت صعودی بازار در حال تحلیل رفتن است.

در حال حاضر به گفته میشب ون د پاپ، از کوین تلگراف، 49 هزار و 500 دلار را می‌توان به عنوان نقطه بازگشتی در صورت عدم حمایت و پشتیبانی در نظر گرفت. در صورتی که این ارز دیجیتال در همین کانال متوقف نشود، 44 هزار دلار نقطه ایست بعدی خواهد بود.

آریاک سفر

پولکادات صدرنشین هفته

ارز دیجیتالی پولکادات در یک هفته اخیر بهترین عملکرد را داشت و امتیاز احساسات بازار آن با 2 درصد رشد، در محدوده 6.4 قرار گرفت. بیت کوین و اتریوم تغییری نداشتند و امتیاز احساسات آن‌ها با حداقل نوسان نسبت به هفته گذشته در منطقه مثبت باقی ماند. البته کاردانو و چین لینک هم از رمزارزهای موفق بازار بودند و امتیاز احساسات آن‌ها به ترتیب 6.2 و 6 اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز