سقوط های سنگین بورس و خوش بینی عجیب وزیر اقتصاد به آینده بازار

با اینکه در یکی دو هفته گذشته بازار بورس حال و روز خوشی نداشته، اما وزیر اقتصاد معتقد است وضعیت بازارسرمایه رو به رشد خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، خبرهای بازار بورس، بر خلاف چند ماه گذشته که فقط از افزایش و صعود حکایت می کرد این روزها پر است از کاهش و سقوط. سقوط‌های سنگین بورس و کاهش ارزش سهام باعث نگرانی خیلی از سهامداران و سرمایه گذاران در بازار بورس شده است. با این حال وزیر امور اقتصادی و دارایی اعتقاد دارد، وضعیت بازار سرمایه رو به رشد است.
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نوسانات اخیر بازار سرمایه گفت:« نوساناتی که طی دو سه روز اخیر در بازار سرمایه شاهد بودیم را نمی‌توانم به عنوان کف جدید اعلام کنم. چرا که همواره نواسانات متناسب با شرایط اتفاق می‌افتد. دیدگاه تحلیلگران این است که وضعیت بازارسرمایه رو به رشد خواهد بود.»

البته چندان مشخص نیست خوش بینی وزیر اقتصاد به آینده بورس دقیقا بر اساس چه تحلیلی قرار دارد چرا که بازار سهام طی روزهای اخیر با وجود رسیدن به کف قیمت کماکان در حال سقوط بوده است.

آریاک سفر

زمان ارائه دارا سوم مشخص نیست
به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی هنوز کمیته تخصصی برای عرصه دارا سوم به زمان بندی نهایی نرسیده است. دژپسند درباره زمان ارائه دارا سوم به مهر گفت: «من تاریخی اعلام نمی‌کنم و نمی‌توانم الان بگویم که چه زمانی دارا سوم عرضه می‌شود. کمیته تخصصی هنوز به جمع بندی نرسیده و در صورتی که بررسی‌ها تکمیل شود زمان بندی نهایی اعلام خواهد شد.»
وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین درباره آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون مالیات مستقیم توضیح داد:« این لایحه در دستورجلسات دولت است که در جلسه اول نیز در دولت بررسی شد وهمچنان در دستور کار برای بررسی قرار دارد.»
دژپسند در مورد کارت‌های بازرگانی نیز گفت:« تصمیم گیری در مورد این کارتها باید با همکاری وزارت صمت و اتاق بازرگانی انجام شود. اما به طور کلی کارت بازرگانی یکبار مصرف باید جمع شود.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس و سهام، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سقوط های سنگین بورس و خوش بینی عجیب وزیر اقتصاد به آینده بازار

  1. ن گفته:

    معلومه که باید با اعتماد به نفس بگوید صعودی است چون این بالا و پایین ها دست خودشون هست
    وقتی ۷۰ درصد شرکت ها حقوقی دولتی و خصولتی رانتی و دزد دارد و بیشتر شرکت ها شناور سهمشون زیر ۲۵ درصد هست پس نمیخواهید با اعتماد در مورد هرچی حرف بزند فعلا این ها هستن دارند قدرت دارند و مردم بدبخت را از شون نوسان میگیرند و در حقیقت فریب میدهند و فریب دادن به این شکل وقیحانه توی آن دنیا جواب دارد و منظر باشند و آن موقع هست که مشخص میشود که آیا به خدا هم میگن عقل محاسبگری باید کار کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز