سقوط قیمت پراید به مرز ۱۰۰ میلیون

تعطیلی دو هفته ای و البته کاهش قیمت دلار نقش مهمی در کاهش قیمت خودرو دارد تا جایی که قیمت پراید به مرز ۱۰۰ میلیون نزدیک شده است.
به گزارش کاماپرس، قیمت پراید خودروی پرطرفدار بازار بعد از افزایش قابل توجهی که در یکی دو ماه گذشته داشت، حالا آرام آرام در مسیر کاهشی حرکت می کند. با اینکه نمایشگاهها و بازارهای عرضه خودرو تعطیل هستند اما قیمتها در فضای مجازی روند کاهشی را نشان می دهد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این باره می گوید:« نمایشگاه‌های خودرو از روز شنبه تعطیل شده اند و این تعطیلی تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت اما آگهی‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که روند کاهشی قیمت‌ها ادامه دارد و خریدار زیادی وجود ندارد؛ باید در نظر داشت که هر چه نرخ ارز کاهش بیشتری را تجربه کند، به همان میزان قیمت خودرو هم پایین می‌آید.»

پراید ۱۳۱ صد میلیون، تیبا صندوق دار ۱۱۷ میلیون

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در ادامه می گوید:« آخرین به روزرسانی قیمت‌ها از سوی نمایشگاه داران خودرو مربوط به پنج شنبه ۲۹ آبان می‌شود که نشان می‌دهد قیمت خودروهای داخلی، مونتاژ و خارجی نسبت به ۲۵ تا ۳۰ روز قبل، ۳۰ درصد کاهش یافته است.

آریاک سفر

بر اساس آخرین قیمت‌های بازار خودرو که مربوط به ۲۹ آبان ماه می‌شود، خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۸۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان، سمند با قیمت ۱۶۱ تا ۱۶۲ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ با قیمت پایه ۱۰۰ میلیون تومان، تیبا صندوق دار با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان و ساینا با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان معامله شده است.»

به گفته موتمنی کانال نمایشگاه‌های خودرو و شماره گذاری تعطیل است به همین دلیل قیمت خودروها در حال حاضر به صورت رسمی نیست ،اما به طور کلی با توجه به وضعیت بازار و تولید و نرخ ارز، انتظار کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “سقوط قیمت پراید به مرز ۱۰۰ میلیون

  1. نام گفته:

    سقوط از 20 میلیون به 150 میلیون و حالا به 100 میلیون . عجب سقوطی. خجالت و وقاحت حد نداره .

  2. محمد گفته:

    چه سقوطی، چرا جو روانی میدهید؟ خودرو 10 میلیون بیشتر نمی ارزد، اصلا از اول خریداران این خودرو از روی نداری و یا مسافر کشی این خودرو را می خریدند تا از بین رفت ضرر زیادی نکنند. حالا با رنگ و لعاب و لفظی و حرافی باورتون شد این گنجشک بلبل است؟ پس چه چه اش کو؟!

  3. بهروز گفته:

    ای بی انصافهای خجالت بکشین توراخدا مردم توانزوا قرار دادین ،اون قیمت کارخانه راهم مصرف کننده واقعی نمیتونه بخر بعدشم قرعه کشی ، اخه چرا مملکت افتاده دست دلالها وهیچ احدالناسی جلودارش نیست توراخدا جمع کنین برین ملت بریدن هیچی ندارن بقران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز