سقوط سنگین بورس وال استریت / افت 650 واحدی که برای ترامپ گران تمام می شود

لست سکند

سقوط سنگین بورس وال استریت چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ممکن است برای ترامپ خیلی گران تمام شود.
به گزارش کاماپرس، بورس وال استریت بعد از رکود و سقوطی که در دوران ریاست جمهوری اوباما تجربه کرد، با سیاستهای ترامپ جان تازه ای گرفت تا یکی از مهمترین پشتوانه های او برای رای آوردن در دور دوم انتخابات آمریکا باشد.
اما حالا و در هیاهوی انتخابات سقوط سنگین بورس وال استریت ممکن است برای ترامپی که خیلی به موفقیت آن می نازید خیلی گران تمام شود. سرمایه داران بزرگ همیشه نقش مهمی در انتخابات آمریکا بازی می کنند و همیشه به نامزدی رای می دهند که برای بورس برنامه های ویژه ای دارد، حالا باید دید با این سقوط سنگین باز هم انتخاب آنها ترامپ است یا به سمت جو بایدن متمایل می شوند؟

سقوط بی سابقه وال استریت چند روز مانده به انتخابات

به گزارش مهر بعد از این که مذاکرات بسته کمک کرونایی آمریکا یک بار دیگر قبل از انتخابات به بن‌بست رسید، با تشدید شیوع کرونا در آمریکا شاخص‌های وال‌استریت به شدت سقوط کردند.
میانگین صنعتی داوجونز ۶۵۰.۱۹ واحد یا ۲.۳ درصد سقوط کرد و در ۲۷,۶۸۵.۳۸ واحد بسته شد. اس‌اندپی ۵۰۰ با سقوطی ۱.۹ درصدی به ۳,۴۰۰.۹۷ واحد بازگشت و کامپوزیت نزدک ۱.۶ درصد سقوط کرد و در ۱۱,۳۵۸.۹۴ واحد بسته شد.

راز آسمان پایتخت

این سقوط باعث شد تا تمام سود داوجونز در ماه جاری پاک شود. این بدترین سقوط داوجونز از ۳ سپتامبر تا کنون بود و اولین باری بود که بعد از ۶ اکتبر این شاخص در کمتر از ۲۸,۰۰۰ واحد بسته شد. در میانه معاملات شاخص داوجونز تا ۹۶۵.۴۱ واحد یا ۳.۴ درصد هم سقوط کرده بود.
این سقوط پس از آن اتفاق افتاد که دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد در طول هفت روز گذشته تعداد مبتلایان جدید آمریکا به طور متوسط روزانه ۶۸,۷۶۷ نفر بوده است که این یک رکورد جدید است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز