سفر جادویی در زمان برای آشنایی با تکنولوژی‌های سال 2050

کتاب

یک لحظه چشمان خود را ببندید و تصور کنید که یک ماشین زمان در اختیار دارید که می‌تواند شما را به سال 2050 میلادی منتقل کند و می‌تونید تکنولوژی‌های آن سال را به چشم خود ببینید.

به گزارش کاماپرس، فکر می‌کنید وقتی به آن زمان سفر کنید تکنولوژی‌های سال 2050 چه تفاوتی با 30 سال پیش از آن (یعنی امروز در سال 2020) دارد و این فناوری‌ها چقدر می‌تواند شما را شگفت زده کند؟ شما پس از خواندن این متن می‌توانید سوار یک ماشین زمان مجازی شوید و به سال 2050 سفر کنید و با تکنولوژی‌های آن آشنا شوید.

جمعی از نویسندگان با همکاری دانشمندان و محققان مانند “دانیل فراکلین”، “تام استندیج”، “فرانک ویلچک”، “رابرت کارلسون”، “لیندا گرتون” و … توانسته‌اند با نوشتن کتاب “20 تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050” فرصتی فوق‌العاده را در اختیار خوانندگان این کتاب قرار دهد تا برخی از تکنولوژی‌های 30 سال بعد را در مقابل چشمان مخاطبان قرار دهد.

این کتاب شامل 20 فصل است که هر فصل را یک نویسنده، محقق یا دانشمند با نگاهی به گذشته، حال و آینده تکنولوژی‌های ذکر شده نوشته است و نگارندگان این کتاب ارزشمند، در این کتاب فناوری‌هایی از قبیل “علم فیزیک”، “بیوتکنولوژی”، “قانون مور”، “کشاورزی”، “پزشکی و خدمات درمانی”، “انرژی‌های تجدیدپذیر”، “فناوری نظامی”، “هوش مصنوعی” و … را مورد بررسی قرار داده‌اند؛ این موارد فناوری‌هایی هستند که با خواندن آن‌ها تصور می‌کنید نویسندگان موضوعات سحرآمیز و رازآلودی را مطرح کرده‌اند اما با بررسی و مطالعه دقیق درمی‌یابید که نویسندگان با تحقیقات و پیشرفت‌های علمی به زودی به این سطح از تکنولوژی دست خواهند یافت.

نویسندگان این کتاب تلاش کرده‌اند که در کنار تشریح پیشرفت تکنولوژی در سال‌های آینده، اثرات اجتماعی و اقتصادی این اتفاق را هم بیان کنند و ملت‌ها را به پیش‌روی علمی تشویق و ترغیب کنند؛ این تکنولوژی‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند بسیاری از کسب و کارها را رونق بخشد، شکل جدیدی به آن بدهد و این توسعه اقتصادی و فرهنگی تاثیر شگرفی را برای کشورهای سرمایه‌گذار بر علم به دنبال داشته باشد.

آریاک سفر

“مسعود خوانساری”، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و مدیرمسئول ماهنامه آینده‌نگر در پیشگفتار کتاب “20 تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050” پس از معرفی بخش‌های این کتاب می‌نویسد: “می‌توان گفت در هر کسب‌وکاری که فعال‌باشید، پیشرفت فن‌آوری طی دهه‌های آینده بر کسب‌وکار شما بسیار تاثیرگذارخواهدبود. برخورداری از تصویری نسبتا روشن و همه جانبه از آینده، آن‌طور که در کتاب ترسیم شده، به‌طورحتم در مواجهه با امواج تازه فن‌آوری به‌کار خواهد آمد. ”

کتاب “20 تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050” توسط جمعی از نویسندگان به رشته تحریر درآمده و “آرش پورابراهیمی” مترجم آن است که به همت “اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ” در “انتشارات امین‌الضرب ” با تیراژ “1000 نسخه ” و با قیمت “48 هزار تومان ” در پاییز سال (1396) به چاپ رسیده است.

اگر چمدان‌های خود را بسته‌اید؛ همین حالا ” اینجا ” را کلیک کنید و به سال 2050 بروید؛ آن‌جا 20 نویسنده، محقق و دانشمند منتظر شما هستند تا شما را با تکنولوژی‌های سال 2050 میلادی آشنا کنند.

تکنولوژی

مرتبط با : اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز