سفر به شمال از ساعت 10 صبح فردا ممنوع می‌شود

تصور می رفت محدودیت های تردد و سفر از شنبه اول آذرماه 1399 آغاز می شود اما این محدودیت ها از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 28 آبان ماه آغاز خواهد شد به نحوی که ترددهای بین استانی ممنوع است.

به گزارش کاماپرس، با اعلام تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب وکارها به دلیل اوج گیری تلفات کرونا، از شنبه اول آذرماه، این نگرانی وجود داشت که برخی شهروندان از روز چهارشنبه اقدام به سفر و ترددهای بین استانی کنند اما به نظر می رسد پلیس راهور ناجا پیشاپیش تمهیداتی در این زمینه اندیشیده است.

سردار حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های تردد به علت شیوع ویروس کرونا این گونه توضیح داده است: محدودیت‌های ترددی که پیش رو داریم شامل دو مرحله است؛ مرحله‌ای که از شنبه اول آذرماه آغاز می‌شود و درباره آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گفته وی از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه نیز در سطح سراسر کشور محدودیت ورود و خروج به مراکز استان‌ها آغاز می‌شود.

آریاک سفر

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: همکاران من فردا در سطح کشور مبادی ورودی و خروجی استان‌ها را کنترل می‌کنند و ورود پلاک‌های غیر بومی به هر شهر مرکز استان ممنوع است. همچنین خروج پلاک‌های بومی از هر شهر مرکز استان هم ممنوع است. این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: بحث ضمانت‌های اجرایی مانند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی هم اعمال می‌شود؛ البته این موضوع متفاوت از طرحی است که از روز شنبه اول آذرماه اجرایی خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می رسد افرادی که قصد سفر به شمال پیش از آغاز تعطلیلات کرونایی – شنبه هفته آینده – را داشتند چنان چه بعد از ساعت 10 صبح فردا قصد خروج از تهران را داشته باشند با ممانعت روبرو خواهند شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز