سفر به سرزمین شگفتی ها با خرید تور گوا

اکثر افراد به محض شنیدن یا خواندن نام «گوا»، شروع به تصور سواحل بکر،  کلیساهای مسحورکننده، ورزش‌های آبی ماجراجویانه، مناظر دیدنی و سواحل زیبا می‌کنند! گوا کوچک‌ترین ایالت هند است و سالانه میلیون‌ها مسافر را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند. گوا سرزمین شگفتی‌هاست و با خرید و رزرو تور گوا می‌توان از جاذبه‌های این جزیره سرسبز لذت برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پایتخت مهمانی‌ها عمدتاً مملو از گردشگران است وافرادی که به دنبال چیزی فراتر از مکان‌های معمولی هستند، باید از این نقاط پنهان و گنجینه‌های مخفی گوا دیدن کنند. کاماپرس در ادامه به معرفی جاذبه‌های گردشگرای در تور گوا می‌پردازد؛

بازدید از ساحل کاکلم  و آبشار هاروالم

ساحل کاکولم که در 7 کیلومتری استراحتگاه کابوراما در گوا جنوبی قرار دارد، مانند یک بهشت کوچک است. این مکان همچنین به نام ساحل باگا نیز شناخته می‌شود. ساحل مسحورکننده کاکلم برای ماه عسل زوج‌ها مکانی مناسب است. در اینجا، می‌توان در مناظر بی‌نظیر غرق شد و آفتاب غوطه‌ور در دریا را تماشا کرد.

آریاک سفر

آبشار بی نظیر هاروالم نیز در جنگل‌های سرسبز در نزدیکی روستای سانقلیم در شمال گوا قرار دارد و با آغوشی باز پذیرای گردشگران است.

فورت تیراکول؛ میراث پرتغالی‌ها

فورت تیراکول بهترین راز بعدی گوا است. این قلعه بازسازی‌شده پرتغالی قرن هفدهمی اکنون یک هتل میراثی است که در محل تلاقی رودخانه تیراکول قرار دارد. می‌توان از ساحل کری سوار بر کشتی شد تا به این قلعه باشکوه رسید. این مکان منظره خیره‌کننده‌ای از کالاچا و ساحل کوئرم را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان از کلیساهای باستانی اطراف نیز دیدن کرد.

کانال پشت آب کامبرجوا

کانال کامبارجوا که در سواحل رودخانه ماندوی در شمال گوا قرار دارد، مکانی ایده‌آل برای ماجراجویان و دوست‌داران طبیعت محسوب می‌شود. در میان درختان انبوه حرا سوار قایق شوید و تمساح‌هایی را ببینید که زیر نور خورشید استراحت می‌کنند.

اکثر کروکودیل‌ها به حضور انسان عادت کرده‌اند و اگر کسی به آنها نزدیک شود دوباره به آب می‌پرند.حتی بومیان روستای دوربهاتوادی تمساح‌ها را به عنوان روح نگهبان جامعه خود می‌پرستند!

تماشای شگفتی‌های طبیعت در چورلا گات

یکی دیگر از جواهرات ناشناخته در گوا، چورلا گات سبز و زیبا و سرسبز است. این قلعه که در ارتفاع حدود 800 متری قرار دارد، در طول موسمی کاملاً سورئال است. این گوهر پنهان بی سر و صدا در گات‌های غربی در مرز گوا-کارناتاکا-ماهاراشترا قرار گرفته است.بطور حتم چورلا گات به همراه چندین آبشار کوچکش گردشگران را جادو خواهد کرد. چورلا گات که در شمال شرقی پاناجی قرار دارد بخشی از رشته کوه صحیدری است. در اینجا می‌توان از آبشارهای باشکوه را تماشا کرد، به تماشای پرندگان پرداخت یا از مناظر شگفت انگیز لذت برد.

عکس یادگاری در جزیره پکونو

جزیره پکونو که با نام جزیره خفاش نیز شناخته می‌شود، در نزدیکی ساحل باینا در واسکو داگاما در گوا جنوبی قرار دارد و دارای یک ساحل صخره‌ای کوچک است که یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی محسوب می‌شود. آب‌های آبی عمیق و مناظر دیدنی، پس‌زمینه زیبایی برای عکس‌ها ایجاد می‌کنند؛ بنابراین فراموش نکنید که حتما عکس‌های یادگاری در این مکان بگیرید.

پناهگاه حیات وحش باگوان ماهاویر و پارک ملی مولم

گردشگران می‌توانند به پناهگاه حیات وحش باگوان ماهاویر و پارک ملی مولم بروند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از گوا داشته باشند.

جنگل‌های استوایی و پوشش گیاهی سبز در 240 کیلومتر مربع گسترده شده و چندین معبد مهم متعلق به سلسله کادامبا را در خود جای داده است. تماشای پرندگان و حیواناتی مانند آهوو گوزن پارس خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. همچنین می‌توان از جاذبه‌های نمادین مانند آبشار دودساگار، آبشار تامبی و دره شیطان در مجاورت این مکان دیدن کرد.

دریاچه جوشان نتراوالی

این دریاچه مخفی خارق‌العاده در منطقه سانگوم در گوا جنوبی پنهان شده است. نکته جالب در مورد این دریاچه آب جوشان آن است که به دلیل وجود گازهای طبیعی مانند متان (به دلیل پوشش گیاهی در حال پوسیدگی) در زیر دریاچه ایجاد می‌شود. جالب توجه است که حباب ها به طور مداوم در سطح دریاچه در یک منطقه خاص ظاهر می‌شوند و آن را به یک منظره دیدنی تبدیل می‌کنند.

غارهای آروالم؛ سفر به گذشته!

سابقه غارهای آروالم که به نام «غارهای پانداوا» نیز شناخته می‌شوند، به قرن ششم باز می‌گردند و در روستای سانقلیم در شمال گوا واقع شده‌اند. این غارهای صخره‌ای که به پنج بخش مختلف تقسیم می‌شوند، معماری خیره‌کننده‌ای را به رخ می‌کشند. افرادی که می‌خواهند به گذشته سفر کنند، باید حتما از این غارهای جذاب دیدن کنند.

علاقمندان سفر به گوا می‌توانند برای رزرو آنلاین تورها به وبسایت مجموعه قصر شیرین مراجعه کنند. مجموعه قصر شیرین فعالیت خود را  از سال 1375 آغاز کرده و قصد دارد تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی مردم را با تمدن و فرهنگ کشورهای مختلف آشنا سازد.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز