سفر به سرزمین آفتاب تابان با تور نوروز 1402

ژاپن کشوری واقع در اقیانوس آرام است که به سرزمین آفتاب تابان شهرت دارد. این کشور جذابیت‌های طبیعی و انسانی بیشماری دارد که آن را در میان بهترین مقاصد گردشگری جهان قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ژاپن يكي از مراكز گردشگري آسيا به شمار مي آيد. به طوری که در سال جاری میلادی 1میلیون و 520 هزار مسافر خارجی به ژاپن سفر کردند. مردم این کشور تا به امروز فرهنگ‌ و نگرش خاص خود را حفظ و آن را به سبکی بسیار دوست داشتنی با دنیای مدرن ترکیب کرده‌اند.

در ادامه با تور نوروز 1402 سلام پرواز همراه شوید تا با مراکز گردشگری و دیدنی این کشور آشنا شوید.

آنسن

چشمه‌ها‌ی آب گرم یا آنسن گنجینه‌ها‌ی ملی هستند که در سرتاسر ژاپن پراکنده شده‌اند. این چشمه‌های آب گرم در میان مردم ژاپن از جایگاه والایی برخوردارند و به بخشی تفکیک ناپذیر از فرهنگ آن‌ها تبدیل شده‌اند.

آریاک سفر

هر کدام از این آنسن‌ها ممکن است متشکل از چند حمام مجزا باشند که نوع مواد معدنی آن ها با هم متفاوت است. به هر حال آنسن‌ها امروزه بخشی از ویژگی توریستی کشور ژاپن به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

کوه آساهی

کوه آساهی با ۲,۲۹۰ متر ارتفاع، بلندترین کوهستان جزیره‌ی هوکایدو است. با این وجود بالا رفتن از آن ساده است و در میان کوهنوردان، به عنوان مقصدی تابستانی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آبشار شیرایتو

شیرایتو به عنوان یکی از زیباترین آبشارهای ژاپن شناخته می‌شود. این آبشار سحرانگیز در نزدیکی کوه مشهور فوجی و پنج دریاچه‌ی فوجی قرار دارد. این آبشار به عنوان یکی از مقدسات فرقه‌ی فوجی از احترام برخوردار بود و در سال۲۰۱۳ به عنوان بخشی از جاذبه‌های فرهنگی فوجی‌سان (Fujisan) به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شد.

جزایر کراما

کراما مجموعه‌ای از ۲۲ جزیره در نزدیکی اکیناوا است که بهشتی شگفت انگیز برای تعطیلات به شمار می‌رود. از این ۲۲ جزیره تنها ۴ جزیره به صورت مسکونی در آمده است، بنابراین فضای زیادی برای سفرهای ماجراجویی و گشت و گذار در طبیعت دست نخورده وجود دارد.

پنج دریاچه فوجی

این دریاچه‌های گروهی را می‌توانید در پای کوه مشهور فوجی بیابید. نکته‌ی جالب نحوه‌ی تشکیل این دریاچه‌ها است که بر اثر فوران آتشفشان بزرگ به وجود آمده‌اند. هرساله در این فصل گردشگران زیادی برای تماشای محیط اطراف دریاچه‌ها به ژاپن سفر می‌کنند.

آبشار ناچی

ارتفاع بلندترینریزشگاه آبشار ناچی به ۱۳۳ متر می‌رسد، از این رو مرتفع‌ترین آبشار کشور ژاپن به شمار می‌رود. این آبشار از روی یک صخره‌ی سنگی پایین می‌ریزد. معبد بودایی Seiganto-ji که در نزدیکی آبشار قرار دارد و چشم انداز زیبایی را ارایه می‌کند یکی از مواردی به شمار می‌رود که جذابیت این مکان را دو چندان می‌کند.

کوه فوجی (Mount Fuji)

کوه فوجی که آتش‌فشانی با مخروط متقارن است، سمبل و نماد فرهنگ کشور ژاپن به شمار می‌رود. این کوه با ۳۷۷۶ متر ارتفاع، بلندترین کوه این کشور محسوب می‌شود که به خاطر بار معنایی تاریخی، فرهنگی و مذهبی‌اش، به مدت چند قرن است که زائران را به‌سوی خود جذب می‌‌کند. بالا رفتن از آن یکی از دوست ‌داشتنی‌ترین فعالیت‌هایی است که صورت می‌پذیرد. همچنین افراد ماجراجو علاقه‌ی زیادی به ورزش هیجان‌انگیز پاراگلایدر دارند.

تور نوروز 1402 ژاپن را با سلام پرواز تجربه کنید

برای تحقق سفری آسوده به ژاپن و برای تور نوروز 1402، ثبت‌نام در تورهای معتبر مهم است. تور ژاپن نوروز 1402 می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز