سفر با خودروی شخصی سه شنبه 11 خرداد به یک شرط ممکن است

لست سکند

سفر با خودروی شخصی بین استان های کشور از سه شنبه 11 خرداد ممنوع شده و طبعا از تهران و سایر شهرهای بزرگ نیز نمی توان با خودروی شخصی خارج شد اما به یک شرط این ممنوعیت ساقط می شود.

به گزارش کاماپرس، در جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا که عصر چهارشنبه 5 خردادماه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد مقرر شده است با توجه به در پیش بودن تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی –  سفر با خودروی شخصی – ممنوع شود.

به این ترتیب طبعا از تهران و سایر شهرهای بزرگ نیز نمی توان با خودروی شخصی در روز سه شنبه خارج شد اما به یک شرط این ممنوعیت از افرادی که متقاضی سفر هستند ساقط می شود و آن این که قبل از ساعت 12 ظهر و آغاز ممنوعیت، با خودروی خود از شهر خارج شوند.

البته مسئولان بهداشتی به شدت در مورد سفر رفتن در تعطیلات خردادماه هشدار می دهند و نادیده گرفتن این هشدارها می تواند به قیمت جان افرادی که ممنوعیت را رعایت نکنند، تمام شود.

واکسیناسیون 70 سال به بالا هفته آینده تمام می شود

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است در این جلسه گزارشی از مراحل اجرای واکسیناسیون در کشور و روند واردات و تولید واکسن و همچنین اطلاع رسانی شفاف در این زمینه درخصوص اولویت‌های تعیین شده در سند ملی واکسیناسیون از سوی کمیته بهداشت و درمان ارائه و اعلام شد که عملیات واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال تا اوایل هفته آینده پایان خواهد یافت و بلافاصله با تامین واکسن جدید کار تزریق واکسن به بیماران خاص و سایر گروه‌های سنی بر اساس سند ملی واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز