سفارش کارت پستال

لست سکند

کارت پستال انتخاب مناسبی برای تبریک سال نو، اهدا هدیه، عرض تسلیت یا تبریک جشن عید و رویدادهای از این قبیل است. امروزه از کارت پستال به عنوان یک ابزار فرهنگی کوچک اما تاثیر گذار، بهره می­‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خیریه بچه های آسمان، کارت پستال، محصولی قدرتمند، مقرون به صرفه و منحصر به فرد، در بهبود اثر بخشی ارتباط با دیگران است و می‌تواند به عنوان یادگاری پیش افراد بماند و چه بهتر است که این سفارش کارت پستال از خیریه باشد. این موضوع باعث می‌شود تا شما از این طریق هم عشق و محبت خود را به فرد مورد نظر نشان دهید و هم در کار خیر مشارکت نمایید. هنگامی که شما پیام تسلیت یا تبریک خود را توسط یک کارت پستال برای مخاطبان خود میفرستید، به وضوح توانسته اید به آنها ثابت کنید که به یاد آنها بوده اید و برای آن که پیام خود را به آنان برسانید وقت گذاشته اید تا از یک ایده ی فوق العاده کمک بگیرید. می­توان از کارت پستال­های خیریه بچه­­های آسمان به مناسبت­های مختلف استفاده نمود به عنوان مثال میتوان به مناسبت فرارسیدن سال نو، کارت پستال­های عید را سفارش نمود در واقع آنچه که شما به عزیزانتان هدیه می­دهید فقط یک کارت تبریک ساده نیست، یک دنیا عشق به همراه پیام کمک به همنوع می باشد.

اهمیت سفارش کارت پستال تبریک و تسلیت

کارت پستال یکی از بهترین راه­های انتقال پیام است. این پیام می‌تواند شامل تبریک مناسبت­ها مثل عید­ها و تولد باشد و یا کارت تسلیت باشد. کارت پستال­ها وظیفه انتقال پیام را دارند و در رویداد­ها و مناسبت­های گوناگون و مختلف استفاده مي‌شوند. از کارت پستال می‌توان برای تبریک گفتن، تسلیت گفتن و یا انتقال یک پیغام خاص استفاده کرد. چاپ کارت پستال برای منتقل کردن حس و پیام مد نظر شیوه ای قابل لمس و کارآمد محسوب می شود. کارت پستال تنها به منظور تبریک جشن یا عید به فرد دیگر به وجود نیامدند و دارای کاربردهای متفاوتی هستند. در عصر حاضر از کارت پستال به عنوان یک کارت مناسبتی نام برده می شود که برای یک رخداد خاص به چاپ می رسند. اگرچه امروزه به دلیل گسترش ابزارهای نوین ارتباطی استفاده از کارت پستال کمتر شده است و از کارت پستال های دیجیتال نیز استقبال زیادی می شود، اما هم چنان به عنوان راهی برای انتقال پیام، مورد توجه هستند. این روزها با توجه به شرایط کرونا، کارت پستال های مختلف در بستر آنلاین و به صورت دیجیتال نیز طراحی گردیده است، مثلا میتوان با ثبت سفارش کارت پستال های دیجیتال خیریه بچه های آسمان علاوه بر همدلی، از افراد معلول بی سرپرست حمایت نمود.

 مزایای سفارش و خرید کارت پستال از خیریه

  • مشارکت در انجام امور خیر

هزینه‌ای که برای سفارش کارت پستال پرداخت می‌ گردد، بر مبنای خیریه‌ای که انتخاب کرده‌اید صرف اهداف خاص آن خیریه می‌شود. به عنوان مثال اگر از یک خیریه با هدف حمایت از افراد معلول بی سرپرست کارت پستال تهیه کنید، مبلغ پرداختی شما صرف برآورده کردن نیازهای آنها می‌شود.

راز آسمان پایتخت
  • گسترش فرهنگ نیکوکاری و ترویج کمک به همنوع

گسترش فرهنگ نیکوکاری در میان مردم یکی از بهترین موارد کمک به خیریه است، به عنوان مثال با خرید کارت پستال های عید خیریه بچه های آسمان و هدیه به عزیزان و دوستان خود، علاوه برتبریک سال نو و خوشحال کردن آنها، درمسیر تامین هزینه های توانبخشی، نگهداری و درمان افراد معلول بی سرپرست سهیم خواهید شد.

علت خرید کارت پستال آنلاین

یکی از عمده ترین مسائلی که این روزها باعث نگرانی و ایجاد مشکلات فراوان برای همه­ی ما شده است ، مسئله­ی کرونا می باشد. این بیماری واگیر دارد سبب شده است تا همه ی ما در خانه بمانیم و تا حد ممکن برای کارهای ضروری و مهم از خانه خارج شویم اما برای سفارش کارت پستال یا تقدیم آن به عزیزان و دوستان خود باید چه کنیم؟ در چنین شرایطی برخی از موسسه­های خیریه سفارش شما را به صورت آنلاین یا تلفنی دریافت می­کنند و آن را در کوتاه­ترین زمان آماده و به آدرس مورد نظر شما ارسال می­کنند.

اهمیت خرید کارت پستال خیریه

با سفارش کارت پستال از موسسه خیریه بچه ­های آسمان، در واقع شما به سهولت سفارش خود را ثبت کرده اید و از طرفی ،دیگر نیازی نیست از خانه خارج شوید و در انجام کار خیر و تامین مایحتاج افراد معلول بی سرپرست نیز سهیم شده اید.

توجه داشته باشید که جهت سفارش بهتر است موسسه ای را انتخاب کنید که کیفیت خدمات رسانی خوبی داشته باشد، این کیفیت اصولا به موارد زیر بستگی دارد:

  1. کیفیت چاپ کارت پستال ها مناسب باشد.
  2. طراحی کارت پستال ها خلاق و جذاب باشد.
  3. باید از تصاویر مرتبط و با کیفیت استفاده نمود.
  4. خدمات سفارش آنلاین و تلفنی و تحویل سفارش در محل نیز یکی دیگر از موارد کیفیت خدمات یک موسسه است.
  5. به صرفه بودن قیمت ها و تناسب کیفیت و هزینه ی سفارش ها جز مواردی است که باید به آن توجه داشت.
  6. طراحی منحصر بفرد و تناسب با شرایط ( جشن، تسلیت، تبریک و….) از ملاک های اصلی سفارش از یک موسسه معتبر است.

نحوه سفارش کارت پستال از خیریه

جهت سفارش کارت پستال از خیریه بچه­های آسمان کافی است از طریق سفارش کارت پستال وارد سایت موسسه خیریه شوید و سپس با انتخاب هر یک از کارت پستال­های موجود، بر روی دکمه مشاهده کلیک کنید، پس از کلیک وارد بخش جزییات کارت پستال مذبور می­شوید و در نهایت بعد از زدن دکمه سفارش ، نسبت به ثبت سفارش خود و همچنین تایین تعداد مدنظر اقدامات لازم را انجام دهید.
لازم به ذکر شما در کنار خرید کارت پستال از خیریه هم در جمع حامیان و خیرین ما قرار گرفته­اید و هم در کار خیر شرکت کرده­اید بدین صورت که تمام عواید حاصل از فروش این کارت پستال­ها برای صرف تامین هزینه­های دارو و نگهداری از افراد معلول بی سرپرست اختصاص می­یابد.

مرتبط با : بچه های آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز