سر و سامان دادن فضای کاری با لیمو

لست سکند

بسیاری از افراد تلاطم محیط کاری اعم از بروزرسانی فایل‌های مختلف، دسترسی به قسمت‌های گوناگون برای دسته بندی اطلاعات و مواردی از این قبیل را تجربه کرده‌اند. زمانی که افراد بین مقدار زیادی کد، عدد و رقم و فایل‌های مختلف گیر افتاده‌ و دچار سردرگمی می‌شوند. حتی تصور این شرایط نیز برای همه تنش ایجاد می‌کند.

در این شرایط تنها برنامه و ابزاری که باعث دسته بندی اطلاعات مورد نظر و پراکندگی کمتر شود، کمک کننده به کارمندان یک مجموعه است. دیگر لزومی به دسته‌بندی هر روزه مقدار زیادی کار به صورت دستی و سنتی نیست. اگر این برنامه امکانات دیگری، مثل حفظ امنیت اطلاعات، امکان گفت و گو درون و بین سازمانی و خدماتی از این دست را به کارمندان ارائه دهد، بسیاری از کسالت آوری‌ها و چالش‌های محیط کاری رفع می‌شود. برنامه لیمو دقیقا چنین اقداماتی را صورت می‌دهد.

همزمان با آغاز به کار دهمین نمایشگاه اینوتکس، کاماپرس گپ و گفتی با استارتاپ «لیمو» از شرکت‌کنندگان در این رویداد داشته تا با فعالیت‌ها و دستاوردهای این گروه بیشتر آشنا شوند؛

از آغاز به کار لیمو تا حضور در اینوتکس

شروع کار لیمو از سال 1397 اعلام شده است. این گروه در طی سال‌های فعالیت خود به صورت متمرکز بر توسعه محصول

راز آسمان پایتخت

پیام‌رسان  سازمانی و تیمی فعالیت داشتند. لیمو هدف خود را بهتر شدن کار کردن دانسته و همواره به دنبال ارائه مفهوم جدیدی از کار کردن بوده که در آن ارتباطات افراد متمرکز و چابک باشد.

این پلتفرم به عنوان یک پیام رسان تیمی و در قالب ابزار بهینه سازی ارتباطات کاری کارمندان و اتصال همه ابزارهای کاری به یک نقطه مرکزی در سازمان در نمایشگاه بین المللی اینوتکس امسال شرکت می‌کند.

برنامه برای گذر از موانع

این گروه در حال حاضر در جهت نزدیک کردن خود به نیازهای واقعی بازار تلاش می‌کند. مجموعه لیمو به حضور گسترده خود در بازار در طی یکسال آینده امید بسیاری دارد. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط فراهم شده، فرهنگ دور کاری جا افتاده و پتانسیل رشد بیشتری برای لیمو به وجود آمده است.

اما با تمام این فرازها، نشیب‌ها و چالش‌هایی در مسیر پیشرفت استارتاپ لیمو وجود دارد. در شرایط کنونی جهانی که سازمان‌ها با سخت گیری بیشتری اقدام از ابزارهای جدید برای رشد مجموعه‌های خود داشته، کشور ایران چندان در این خصوص فعالیت ندارد. در واقع فرهنگ کار سازمانی در ایران نسبت به جهان به ویژه در بخش‌های غیرفناورانه، نسبت به فرهنگ‌های کاری تیمی موجود در جهان نابالغ‌تر است. لیمو سعی کرده با ادبیات همین فرهنگ با مشتریان خود مواجه شود.

با این حال استارتاپ «لیمو» یک محصول نوآورانه بوده و رشد زیاد و ایجاد پذیرش برای آن در بازار نیازمند عبور از مراحل سختی است. لیمو سعی داشته این مراحل را با الگوهای اثبات شده رشد برای محصولات نوآورانه پشت سر بگذارد. این مجموعه در خصوص اثبات عملیاتی ارزش‌هایش برای سازمان‌های تلاش می‌کند. این اقدام به منظور توجیه اقتصادی طرح لیمو برای سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

مرتبط با : لیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز