سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای پیدا کردن بهترین شخص جهت تولید محتوای ویدئویی و تصویری

دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس 2021، فردا برگزار می‌شود. «پیکسمر» که طی یک سال گذشته با حضور در اجلاس‌های بین‌المللی مانند نمایشگاه‌ها و دورهمی‌های دیپلماتیک در عرصه دولتی، ماموریتی خاص را به انجام رسانده است، در این نمایشگاه نیز حضور خواهد یافت.

کاربران پیکسمر می‌توانند با استفاده از خدمات این مجموعه، در هر زمان و مکانی، بهترین و باکیفیت‌ترین محتواهای ویدئویی و تصویری حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

کاماپرس در ادامه به معرفی دقیق پیکسمر و مجموعه خدماتی می‌پردازد که این سامانه به کاربرانش ارائه می‌دهد؛

پیکسمر دقیقا چیست؟

پیکسمر یک سامانه تامین نیروی متخصص برای تولید محتواهای ویدئویی و تصویری حرفه‌ای است. این مجموعه در هر زمان و مکان سرویس عکاسی و فیلم‌برداری ارائه می‌دهد. هدف پیکسمر بی‌نیاز کردن مردم در زمینه تولید محتوای تصویری و ویدئویی است، این محتوا می‌تواند جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد یا حتی برای استفاده شخصی تولید شود.

آریاک سفر

پیکسمر آمده است تا مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه تولید محتوای تصویری را پیش روی مخاطبانش بگذارد و ضمن بنای استانداردی نوین در این عرصه، بازار تولید محتوا را به اکوسیستمی سالم تبدیل کند.

این سامانه تاکنون در کنار پروژه‌های عظیم دولتی که داشته است، پروژه‌های طولانی مدت بسیاری را نیز برای بخش خصوصی و عمومی به ثمر رسانده است که همچنان هم به لطف خداوند ادامه دارند؛ مدیرعامل این مجموعه امیرحسین محمدزاده است.

قدم بعدی؛ تولید محتوای تصویری اختصاصی

پیکسمر با توجه به رسالت اصلی خود که تامین نیروی متخصص برای تولید محتوای ویدئویی و تصویری است، امسال هم سرویس عکاسی و فیلمبرداری را در محل برگزاری نمایشگاه ارائه می‌دهد؛ همچنین این مجموعه از عملکرد غرفه‌ها گزارش تهیه می‌کند.

پیکسمر برنامه دارد در سال جاری کلیپ‌های تبلیغاتی و مستندهایی بسازد و در کنار این فعالیت‌ها، به تولید موشن گرافی و لوگوموشن‌های اختصاصی برای غرفه‌ها بپردازد.

تولید محتوای حرفه‌ای نیازمند فرهنگ‌سازی است

تیم پیکسمر آینده روشن را روزی می‌داند که آنچه جهانیان از ایران می‌بینند، بیشتر از دریچه لنز پیکسمر تولید شده باشد و همگان از سراسر ایران از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

با این وجود، چالش‌های مرسوم در حوزه تولید محتوا، برای پیکسمر هم وجود دارد اما چالشی که این مجموعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند بی‌برنامگی و پرت بودن جریانات کیفی و مالی در قشر عکاس و فیلمبردار است.

این مشکل باعث شده بستر کاری این مجموعه بر قیمت‌گذاری‌ها و کیفیت پایین عکاسان و فیلمبرداران سنتی بنا شود. مسئله مهم دیگر هم عدم آشنایی عموم مردم با سختی‌ها و جریانات عکاسی حرفه‌ای است و این باعث شده دست پیکسمربانان برای تولید محتوای حرفه‌ای بسته شود.

بدین جهت مجموعه پیکسمر قصد داد با ارائه روزافزون خدمات باکیفیت و استاندارد، مفهوم واقعی تولید محتوا را به صورت همگانی عرضه کند تا در رابطه با این حرفه، فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام شود.

مرتبط با : پیکسمر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز