سریال می خواهم زنده بمانم تغییر داستان می‌دهد؟

سریال می خواهم زنده بمانم که در مدت کوتاه پخش مخاطبان فراوانی را جذب کرده است با شکایت ناجا توقیف شده است اما در صورت اعمال تغییراتی در داستان پخش این سریال از سر گرفته می شود.

به گزارش کاماپرس، حاشیه هایی که این بار گریبان سریال می خواهم زنده بمانم را گرفته به شکایت نیروی انتظامی از این سریال مرتبط است چرا که معاونت فرهنگی ناجا معتقد است تصویری که از کمیته های انقلابی در این سریال ارائه می شود با حقایق این تشکل ها هماهنگ نیست و موجب مخدوش شدن چهره و زحمات و خدمات این کمیته ها می شود.

گروه تولید سریال می خواهم زنده بمانم در حال رایزنی با معاونت فرهنگی ناجا است تا با جلب رضایت این نهاد ، سریال مجددا پخش شود اما به نظر می رسد پخش مجدد سریال مشروط به تغییر خط داستانی سریال و برخی صحنه ها خواهد بود.

ایسنا در این باره از قول روابط عمومی ساترا -سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر- که به عنوان یک تشکل صنفی پیگیر تداوم پخش این سریال شده نوشته است؛ طبق بررسی‌های انجام شده توسط ساترا، دغدغه‌های ناجا – به عنوان شاکی این سریال – ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت‌پردازی برخی کاراکترهاست که به‌نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته‌های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است.

ابراز امیدواری به حل مشکل سریال در اسرع وقت

آریاک سفر

نکاتی که به‌راحتی و بدون تحمیل هزینه‌های سنگین اصلاح ‌پس از تولید به بخش خصوصی، در مرحله فیلمنامه قابلیت بررسی و مرتفع شدن داشته‌اند اما با توجه به اینکه سریال، بدون طی کردن هماهنگی‌های لازم با موسسه ناجی‌هنر آغاز به تولید کرده، این ملاحظات در این سریال نیز مورد غفلت قرار گرفته است.

علاوه بر این با توجه به زمان تولید این سریال، این محتوا پس از تولید و با هدف دریافت مجوز انتشار به ساترا ارایه شده است؛ به همین دلیل اعمال اصلاحات در فیلمنامه در این مرحله، عملا غیرممکن بوده و مطابق با سیاست ساترا مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیست.

بر این اساس و پس از وصول شکایت ناجا، ساترا با برقراری جلساتی با نویسندگان محترم و مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و مؤسسه ناجی‌هنر، سعی بر حل چالش پیش‌آمده با اصلاح حداقلی ایرادات داستان داشته است که امیدواریم به زودی به حل مشکل پیش آمده منجر شود.

ساترا امیدوار است پس از این شاهد موانع ناشی از ناهماهنگی در مسیر سرمایه‌گذاری و فعالیت رسانه‌های بخش خصوصی به ویژه در میانه برنامه نمایش عمومی نباشیم.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز