سرمایه گذاران به افزایش قیمت بیت کوین روی خوش نشان دادند

بیت کوین در حال دستیابی به کانال‌های جدید قیمتی است. قیمت این رمزارز نسبت به دیروز 2 هزار و 400 دلار جهش داشته و تا مرز 41 هزار و 716 دلاری بالا رفته است. بیت کوین در مقایسه با یک هفته اخیر 23/33 درصد افزایش نرخ را تجربه کرد و به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، همین میزان رشد باعث اوج گیری دوباره تمایلات برای سرمایه گذاری در بازار رمزارزها شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزامرزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در واکنش به بیانیه بینانس، بازار بزرگ بورس رمزارزها، به منظور محدود کردن میزان بیرون کشیدن آن‌ها در بازار، رشد پیدا کرد. بنا بر اعلام بینانس در روز چهارشنبه، کاربرانی که تنها به صورت پایه، حساب خود را اعتبار سنجی کرده باشند برای بیرون کشیدن رمزارزهای خود با محدودیت روبرو خواهند شد؛ این قانون با فوریت به اجرا درمی‌آید.

آریاک سفر

نوسانات بازار رمزارزها از جذابیتش کم نکرد

گذشته از نوسانات قیمتی بیت کوین، طبق گزارش جدید کرپیتو دات‌ کام، طی چهارماهه اخیر تعداد کاربران حوزه ارزهای دیجیتالی دو برابر شده و جذابیت این بازار افزایش داشته است. در واقع تعداد کاربران این بخش از 143 میلیون به 221 میلیون نفر در زمان ذکر شده رسید. کرپیتو دات کام شبکه بلاکچینی با هدف انتقال سیستم‌های مالی سنتی به سمت ارزهای دیجیتال توسعه یافته است که مرکزیت آن در هنگ کنگ قرار دارد.

طبق تحلیل این وبسایت، بیشترین رشد حوزه ارزهای دیجیتال در ماه‌های ژانویه و فوریه سال جاری، مربوط به بیت کوین بود. این شبکه بلاکچین در تحلیلش از داده‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین و اتریوم، بررسی نتایج نظرسنجی‌ها و داده‌های داخلی خود استفاده کرده است. این شرکت داده‌های 24 پلتفرم ارزهای دیجیتال را جمع آوری کرده و بر این اساس، نتیجه مذکور را منتشر کرد. با وجود محدودیت‌ها و نقاط ضعف‌های این روش، عدد به دست آمده یک داده قابل اتکا از تعداد دارندگان رمزارزها در جهان است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز