سرمایه‌گذاری و درآمدزایی همگام با گردشگری

گردشگری یکی از مسائلی است که رشد و توسعه آن می‌تواند کمک شایانی به افزایش ارزش پول ملی و ورود ارز به کشور کند، همچنین این مسئله ابعاد فرهنگی مثبتی را به دنبال خواهد داشت. شرکت‌کنندگان نمایشگاه اینوتکس امسال نیز از این مسئله غافل نیستند و خواستار معرفی ایده‌هایی کاربردی در این زمینه هستند.

به گزارش کاماپرس، شرکت «ویل ایران» امسال محصول اصلی مجموعه خود، یعنی پلتفرم ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ویلاهای اشتراکی را عرضه کرده است.

ویلایی به وسعت ایران

دکتر ارسلان امامی ناصری به همراه مهندس جعفر هاشم زاده فروزان، بنیانگذاران ویل ایران هستند. کاری که آن‌ها انجام دادند در واقع، ساختن مجموعه‌ای با قابلیت‌های مختلف و ترکیبی جهت اجرای پروژه‌های میان‌رشته‌ای است.

این مجموعه، علاوه بر تولید نرم‌افزارهای سازمانی و گردشگری در زمینه‌های هتلداری و هوانوردی، مشاوره در راه‌اندازی کسب و کار آنلاین، تدریس کار با بلاکچین و رمز ارزها، هوشمندسازی اماکن مسکونی و صنعتی نیز فعالیت دارد. همچنین تجاربی در زمینه معماری و طراحی داخلی و طراحی سازه نیز دارد. این مجموعه یک دفتر املاک عضور رسمی اتحادیه املاک تهران را نیز مدیریت می‌کند.

آریاک سفر

در واقع، این رسالت ویل ایران است که موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری‌های خرد، ملک و گردشگری را با یکدیگر ترکیب کند و همانطور که شعارشان می‌گوید «ویلایی به وسعت ایران» را به بازار عرضه کند.

پلتفرم خرید و فروش ویلاهای اشتراکی، در راستای همین اهداف است که به عنوان محصول پایه این مجموعه، امسال در اینوتکس معرفی خواهد شد.

از اعتمادسازی تا جذب سرمایه

در حال حاضر اعتمادسازی آن چیزی است که ویل‌ ایران به آن نیاز دارد. این گره با آموزش و راهبردهای تبلیغاتی قطعا گشوده خواهد شد، بدین جهت ویل ایران پایه سرمایه‌گذاری‌های ملکی خود را در دفاتر اسناد رسمی شکل می‌دهد و اینگونه می‌توان این چالش را از میان‌برداشته‌شده دید.

از دیگر چالش‌های پیش روی این طرح مقیاس پذیری آن است که مجموعه ویل‌ایران با رویکرد آموزشی و تربیت نماینده در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف از این چالش نیز عبور خواهد کرد. همچنین این تیم معتقد است با رویکرد پلکانی در اجرا و اثبات بهره‌وری و کارآمدی این طرح، موانع قانونی هم به مرور رفع می‌شود.

جذب سرمایه‌گذار و گردشگر خارجی بخشی از برنامه‌ریزی راهبردی ویل ایران است چراکه این هدف می‌تواند منتج به ورود ارز به کشور و به تبع افزایش ارزش پول ملی شود.

در کنار آن، اکنون در شرایطی هستیم که جامعه برای رفع نیازش به سرمایه‌گذاری، به سمت سرمایه‌گذاری‌های خرد می‌رود، در این میان، درآمدهای غیرفعال وجود دارد که مجرای اصلی درآمدی جامعه هدف به شمار می‌رود، پس ویل‌ایران آمده است که این نیاز جامعه را به سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و تلفیق آن با گردشگری خانواده را پاسخ دهد.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سرمایه‌گذاری و درآمدزایی همگام با گردشگری

  1. هستی سلطان زاده گفته:

    خیلی خوب بود
    من که از ایشون خیلی راضی بودم
    ازشون بسیار تشکر می کنم

    من به هتون پیشنهاد می دم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز