آندری آرشاوین زیرآب « سردار آزمون » را زد!

لست سکند

ستاره مشهور و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال روسیه خواستار فروش سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ به ناپولی شد و این معامله را نسخه نجات بخش برای این باشگاه توصیف کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از  gazeta.ru ، آندری آرشاوین ستاره سرشناس فوتبال روسیه  به مسئولان باشگاه زنیت سن پترزبورگ توصیه کرد سردار آزمون مهاجم گلزن این تیم را بفروشند.

آندری آرشاوین، کاپیتان پیشین تیم ملی روسیه که فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه زنیت پترزبورگ آغاز کرده است و از پیشکسوتان این باشگاه به شمار می رود به مدیران تیم سابق خود توصیه کرد که سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم را فروخته و الکساندر کوکورین را به جای وی برگردانند.

آرشاوین همچنین علاقه تیم فوتبال ناپولی به خرید آزمون را فرصت مناسبی برای زنیت دانست و گفت: ” به عقیده من اگر ناپولی 35 میلیون یورو برای آزمون بپردازد، فروش وی ضروری است. مسئولین باشگاه زنیت می بایست الكساندر كوكورین را از سوچی برگردانده و آزمون را بفروشند. این راه حل (نسخه) من برای بهتر شدن وضعیت زنیت است.

سردار آزمون در تمرینات تنبل است!

راز آسمان پایتخت

آرشاوین تاکید کرد: سطح بازی کوکورین از آزمون ضعیف‌تر نیست و جایگزینی کوکورین به جای مهاجم ایرانی ، قدرت تهاجمی تیم فوتبال زنیت را کاهش نخواهد داد.

نکته جالب توجه این که الكساندر كوکورین مهاجم باشگاه فوتبال سوچی نیز اخیرا در مورد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و زنیت سن پترزبورگ گفت: شماره هفت تیم زنیت تنبل است و آن‌طور که باید خود را در تمرین‌ها نشان نمی‌دهد!

نوبل آروستامیان، خبرنگار و گزارشگر ورزشی ضمن انتشار این سخنان کوکورین در صفحه اینستاگرام خود از قول وی نوشت: سردار مهاجم خوبی است اما بسیار تنبل است. این یک راز بزرگ برای من است. پیتزا را با (نوشابه) کولا به او بدهید و او نتیجه دلخواه را خواهد گرفت.

شایان ذکر است ؛ کوکورین در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی با آروستامیان این سخنان را به زبان آورد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز