سایه سنگین ثبات قیمت بر بازار آهن + قیمت تیرآهن شاهین بناب 5 آذر 1401

در نخستین روزهای آذر، ثبات سنگینی در اعلام قیمت‌ها و رکودی گسترده در خرید و فروش تیرآهن و دیگر محصولات فولادی از جمله قیمت تیرآهن شاهین بناب حکم فرماست. حجم معاملات فولاد در هفته گذشته 327 هزار تن بوده که این رقم در هفته چهارم آبان 619 هزار تن در بورس کالا ثبت شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در شرایط فعلی کشور، بیشتر صنعت‌گران و مصرف‌کنندگان به دلیل نامشخص بودن وضعیت بازار آهن از خرید خودداری می‌کنند. از سوی دیگر، افزایش جهشی هزینه‌های تولید مقاطع فولادی از جمله تیرآهن تاثیر منفی بر روند قیمت تولیدات در بازار داخل گذاشته است.

هدف‌گذاری برای توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر

محصولات مقاطع فولادی شاهین بناب به ویژه تیرآهن در بین تولیدات بازار فولاد به دلیل کیفیت بالا و پیاده‌سازی قیمت رقابتی محبوبیت و شهرت زیادی دارد. دست‌اندرکاران این مجتمع برای توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر هدف‌گذاری کرده‌اند؛ به همین جهت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان باکو حضور پررنگی داشتند.

دستیابی به بازار مصرف جمهوری آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان از مکان‌های اصلی مقاصد صادرات محصولات شاهین بناب از جمله تیرآهن در اندازه‌های 12 و 14 تعیین شده است.

آریاک سفر

گفتنی است دسترسی آسان شبکه حمل‌ونقل تولیدات تیرآهن شاهین بناب به جاده اصلی، راه‌آهن و نیروگاه از مزایای ثبت سفارش آنلاین از این مجتمع است.

ترویج مشارکت و فرهنگ کار گروهی

ترویج مشارکت و فرهنگ کار گروهی رمز موفقیت شاهین بناب برای راه‌اندازی چندین زیرمجموعه مثل فولاد صنعت بناب، فولاد صنعت شهریار، فولاد صنعت سهند گسترش و فولاد شهریار قلمداد می‌شود.

تیرآهن بالا‌پهن شاهین بناب در اجرای پروژه‌های ساختمانی پرکاربرد است. بررسی وضعیت قیمت انواع تیرآهن این برند در بازار نشان می‌دهد که این تولیدات در مقایسه با محصولات مشابه قیمت مناسبی دارد. به لحاظ وزنی سنگین‌تر بوده و از استحکام بیشتری برخوردار است. در جدول زیر علاوه بر قیمت تیرآهن شاهین بناب نرخ دیگر آهن‌آلات قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز