شارژر 200 واتی شیائومی با قدرت شارژ کامل در 5 دقیقه!/ قیمت روز 30 مهر

یکی از نیازهای اصلی مردم، داشتن شارژی است که بتوانند موبایل خود را در کم‌ترین زمان ممکن با آن شارژ کنند. سایت رسمی شیائومی شارژری 200 واتی را معرفی کرده‌ و ممکن است گوشی آن را نیز روانه بازار کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برند شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید موبایل و لوازم الکترونیکی در دنیا شناخته می‌شود. این کمپانی با تولید شارژر 200 واتی، توجه مخاطبان بسیاری را به خود و آینده این برند جلب کرده است.

شارژر 200 واتی در نمایندگی شیائومی

شارژ سریع یکی از دغدغه‌های اصلی تمام کسانی است که یک گوشی موبایل هوشمند دارند. تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا با پیشرفت فناوری، اقدام به تولید موبایل و شارژرهایی کنند تا بتوانند نیاز مردم را رفع کنند. سایت رسمی شیائومی با تمرکز بر روی این مسئله، توانسته است یک شارژر 200 واتی را تولید کند که فقط در 5 دقیقه، شارژ گوشی را به 100 می‌رساند. اما آیا در آینده شیائومی موبایلی مجهز به شارژ 200 واتی را عرضه می‌کند؟

شیائومی در یک ویدیو آزمایشی، با رونمایی از شارژری که فعلا با نام HyperCharge شناخته می‌شود، قدرت بالای آن را به نمایش گذاشت. سایت رسمی شیائومی این شارژر را بر روی Xiaomi Mi 10 Ultra آزمایش کرد و نشان داد این گوشی با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر، در 5 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

آریاک سفر

باید توجه داشت که استفاده از این شارژر برای گوشی‌های کنونی بسیار زود است. چرا که ممکن است آسیب جدی به باتری موبایل وارد شود و از عمر آن بکاهد. به همین دلیل، استفاده از آن ریسک بزرگی خواهد بود. باید منتظر ماند تا سایت رسمی شیائومی برای عرضه شارژر 200 واتی و موبایل مجهز به این شارژر برنامه‌اش را توضیح دهد.

خیلی‌ها معتقدند که به‌زودی گوشی موبایل مجهز به شارژ 200 واتی در سایت رسمی شیائومی عرضه خواهد شد. اما این کمپانی تا کنون چنین موبایلی را تولید نکرده است و گویا قصد دارد بیشتر بر روی این فناوری جدید و جذاب کار کند تا جلوی آسیب‌های احتمالی به باتری گوشی را بگیرد. بدون شک با تولید این نوع گوشی، انقلاب بزرگی در این صنعت رخ خواهد داد.

در ادامه لیست قیمت برخی محصولات لوازم جانبی برند محبوب شیائومی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز