سانتافه جدید بدفروش ترین خودرو هیوندا شد

بررسی وضعیت فروش خودروهای مطرح جهان حکایت از آن دارد سانتافه جدید که در ایران یک خودروی رویایی و لوکس به شمار می رود در بازارهای جهانی جایگاه بد فروش ترین خودرو را از آن خود کرده است.

به گزارش کاماپرس، اگر بتوانیم نیم نگاهی به وضعیت فروش خودروها در جهان داشته باشیم درمی یابیم خودروهایی که در ایران به آنها خودروی لوکس و تجملی و شاسی می گوئیم و برای آنها سر و دست می شکنیم در جهان مورد بی مهری و بی رغبتی خریداران قرار دارند.

روزنامه هفت صبح در گزارشی دراین باره نوشته است؛ با وجود بهبود بازار خودرو آمریکا و اقبال مشتریان به خرید خودروهای نو و خودروسازان در حالی کریسمس ۲۰۲۱ را جشن گرفتند که آمارهای فروششان با افت نسبتا شدید در این کشور روبرو شده بود. آی سی کار برای تحلیل بهترین شرایط در گزارش اخیر خود وضعیت فروش ۷۰۰ هزار مدل از خودروها را در بازار آمریکا بررسی کرده است.

سانتافه ؛ صدر نشین لیست بدفروش های آسیایی

تنها خودرو آسیایی بدفروش در لیست ۱۰ خودروی اول بدفروش های جهان هیوندای سانتافه است که به رغم باز طراحی  کامل و الهام گرفتن از مدل موفق پالیسید  فروش آن ۲۰ درصد کاهش یافت با 57/7 درصد موجودی مدل ۲۰۲۰ رتبه ششم را دریافت کرد. سه نیسان و سه هوندا و یک تویوتا هم نتوانستند خوب بفروشند. نیسان‌مورانو (رتبه سیزدهم با ۴۸.8 درصد)، هوندا سی آروی هیبرید (رتبه چهاردهم با 44/91درصد) نیسان سنترا (رتبه پانزدهم با 43/6 درصد) ، نیسان ورسا (رتبه هجدهم با 38/7 درصد) هوندا سی آ روی هیبرید(رتبه بیست و یکم با ۳۵.۸ درصد) را کسب کردند.

آریاک سفر

جی ام و ادامه مشکل شورلت های بد فروش

آمار فروش شورلت کامارو به تنهایی برای نشان دادن وضعیت بحران جنرال موتورز کافی نبود و حال این دیترویت نشین که حال و روز خوبی هم ندارد به همراه فیات کرایسلر رکورد دار بد فروش ها در سال ۲۰۲۰ شده است. شورلت بولت ای وی به رغم افزایش ۲۶ درصدی آمار فروش همچنان با ۶۸/9 درصد موجودی مدل ۲۰۲0رتبه سوم لیست 10 خودروی بد فروش را به خود اختصاص داده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم صنعت خودروی جهان، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز