سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا؛ مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی

به تازگی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر این که برخی کارشناسان معتقدند گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 از ابعاد و اندازه هایی مشابه خانواده گوشی های گلکسی اس 22 برخوردار خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، خبرهایی که در مورد مشخصات این گوشی به بیرون نشت کرده است نشان می دهد، مدل های سری اس 23 به جز تفاوت هایی در ابعاد، اختلافی با یکدیگر نخواهند داشت. یکی از تفاوت های مهم این سری این است که طول و عرض آن ها اندکی بیشتر است و اندازه صفحه نمایش و رزولوشن نیز شبیه به مدل های قبلی خواهد بود.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

به این ترتیب، گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 به یک نمایشگر 6.1 اینچی و 2340×1080 پیکسلی مجهز خواهد بود. سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس از نمایشگر 6.6 اینچی و 3088×1440 پیکلسی بهره خواهد برد و نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نیز 6.8 اینچی و 3088×1440 پیکسلی خواهد بود. این طور به نظر می رسد که شرکت سامسونگ اندازه بهینه برای هر یک از  مدل سری گلکسی اس 23  را به دست آورده است ولی ویژگی های این سری تغییر چندان زیادی نکرده است.

آریاک سفر

نکته جالب توجه این است که شرکت سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 اولترا از یک نمایشگر فول اچ دی استفاده خواهد کرد و از نمایشگر QHD که در نسل های قبلی می دیدیم خبری نخواهد بود. در خبرهایی که به بیرون نشت کرده است مشخص نشده که این گوشی ها از چه فناوری برای صفحه نمایش استفاده خواهند کرد و در مورد رنگ، فناوری دوربین و پردازشگرها نیز اطلاعی در دست نیست.

با توجه به این که گوشی های سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 هم اکنون در بازار هستند، انتظار می رود قبل از عرضه گلکسی اس 23 که در سال 2023 خواهد بود اطلاعات بیشتری درباره جزییات آن به بیرون نشت کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی به یک دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز باشد و از پردازنده اسنپدراگون بهره ببرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز