سامانه هوشمند کیلید، کمک رسان خرید مناسب خانه برای شما

آپارتمان
لست سکند

بررسی میدانی فعل‌وانفعالات بازار مسکن در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد، با وجود افزایش شدید قیمت‌ها، فقر عرضه واحدهای مسکونی از سوی فروشنده توأم با افزایش مستمر قیمت در بازار کم‌رمق مسکن، همچنان گریبان متقاضیان واقعی مسکن را گرفته است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس آنچه مطرح شد، در پی افزایش شکاف میان توان متقاضیان و نرخ‌های اعلامی فروشندگان در بازار مسکن بحرانی تشکیل شده که برخی از متعاملین را ناچار به تماشای وضعیت کنونی کرده است. از این‌رو، اگر برای بازار بحران‌زده مسکن بی‌درنگ چاره‌اندیشی نشود، پیامدهای دردناکی برای تأمین مسکن اقشار آسیب‌پذیر و حتی بابت افت بیشتر تولید مسکن در کشور در پی خواهد داشت.

خرید آپارتمان در آجودانیه
محله آجودانیه که یکی از محله‌های خوش و آب و هوای شمال شرقی تهران است در منطقه 1 شهرداری قرار دارد. این محله اعیان نشین از شمال به دارآباد، از جنوب و شرق به اقدسیه و از غرب به نیاوران و صاحبقرانیه می‌رسد.
خرید آپارتمان در دریاچه خلیج فارس
دریاچه خلیج‌فارس که چیتگر نیز نامیده می‌شود یکی از مناطق معروف گردشگری در شمال غرب تهران به شمار می‌رود. این محله که در منطقه 22 شهرداری قرار گرفته منطقه‌ای نوپا محسوب می‌شود و به دلیل میزبانی از شمار زیاد گردشگران، از امکانات ویژه‌ای برخوردار است. شرایط خاص موجود دراین منطقه باعث شده که تقاضا برای خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس زیاد باشد و طرفداران زیادی را در بین قشر جوان داشته باشد.
به گزارش ایسنا، بافت منطقه دریاچه خلیج فارس نوساز است و برج‌های مسکونی فراوانی با بهترین امکانات در این محله وجود دارند بنابراین افرادی که تمایل به سکونت در منطقه‌ای مدرن و نوساز همراه با آب‌وهوای بی‌نظیر و دید مناسب به دریاچه را دارند با خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس می‌توانند زندگی لذت بخشی را تجربه کنند. به طور کلی قیمت خرید آپارتمان دراین محله بسیار متنوع است. بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس برای سکونت در برج‌های نوساز این منطقه باید از بودجه بالاتری برخوردار باشند.

خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر
خیابان ولیعصر که یکی از زیباترین خیابان‌های تهران به شمار می‌رود به دلیل وفور درختان چنار قدیمی از معروفیت خاصی برخوردار است. در طول این مسیر طولانی وجود درختان چنار سر به فلک کشیده بستری را فراهم کرده که بسیاری از افراد با قدم‌زدن در راستای این خیابان و سنگ‌فرش‌های زیبای آن لحظات خاطره‌انگیزی را ثبت کنند و حتی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر باشند. قیمت خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر در نقاط مختلف بسیار متفاوت و متنوع است. در نقاط شمالی این خیابان قیمت خرید آپارتمان بالاتر است و هر چه به قسمت‌های جنوبی این خیابان نزدیک‌تر شویم قیمت‌ها کاهش میابد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیلید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز