سامانه مکاتبات الکترونیکی بانک دی راه‌اندازی شد

بانک دی سیستم مکاتبات الکترونیکی مجموعه خود را راه اندازی کرده و از این پس همه مشتریان این سازمان می‌توانند با استفاده از سیستم مذکور، با مجموعه بانک دی مکاتبه داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، بانک دی هدف از راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی را بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان عنوان کرد. این سیستم به منظور کاهش مراجعات حضوری، صرفه جویی در هزینه‌های پستی، جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و همچنین دسترسی تمام اشخاص حقیقی و حقوقی بدون دسترسی به سامانه مکاتبات دولتی، راه اندازی شده است.

کاربران امکان ثبت و ارسال مکاتبات عادی خود را از طریق این سامانه دارند. دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق سامانه مذکور، مکاتبات را دریافت کرده و سپس به منظور اقدام برای واحدهای مربوطه ارسال می‌کند.

به گفته برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، روابط عمومی این مجموعه تکمیل کننده زنجیره ارزش گروه مالی دی و ترویج کننده شفافیت در سازمان است. روابط عمومی بانک دی در دوران کنونی به عنوان منعکس کننده موفقیت‌ها و دستاوردهای بانک به ذی نفعان و سهامداران عمل می‌کند.

از نظر مدیرعامل بانک دی روابط عمومی این سازمان دو رسالت کلیدی برعهده دارد. روابط عمومی بانک دی از یک سمت باید با ارتباطات و تبلیغات اثربخش برند و وجهه بانک را در ذهن مخاطبان این مجموعه تقویت کرده و از طرفی دیگر با طرح ریزی یک برنامه ارتباطی درون سازمانی، زمینه ساز تسهیل ارتباطات مدیران و کارکنان شده و فاصله میان صف و ستاد را کاهش بدهد.

آریاک سفر

خدمات دیگر بانک دی در دوران کرونا

همچنین بانک دی در دوره شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی را انجام داده و به ارائه خدمات شعبه‌ای به صورت غیرحضوری پرداخته است. بنابر گفته محمود زمان زاده، معاون فناوری اطلاعات بانک دی، از زمانی که این مجموعه پیاده سازی بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرار داده، قابلیت‌های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضا دیجیتال، بحث هویت دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک، افتتاح حساب‌ غیرحضوری و مواردی از این قبیل را در بستری امن برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در دوره شیوع ویروس کرونا با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی، نه تنها مراجعه حضوری مشتریان کاهش پیدا کرده بلکه قسمت عمده‌ای از خدمات شعبه‌ای بانک دی نیز به صورت آسان‌تر به مشتریان ارائه شده است.

در حال حاضر بانک دی بیش از 1200 دستگاه در حوزه ماشین‌های بانکی اعم از دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه و خودبانک و کش لس در سطح کشور دارد. این نسبت تعداد ماشین‌های بانکی به شعب یک امر مهمی برای بانک دی تلقی می‌شود.

مرتبط با : بانک دی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز