ساعت سون فرایدی: زیبایی بی‌ نهایت با دقت بی‌ نظیر

لست سکند

برند سون فرایدی به ساعت‌های عجیب و غریبش معروف است. این شرکت، فعالیت خود را از سال 2012 در شهر زوریخ سوئیس آغاز کرد. بنیان‌گذار سون فرایدی، فردی به نام دنیل نیدرر است که قبل از تاسیس این شرکت در شرکت‌های مختلف تولیدکننده کالاهای لوکس فعالیت می‌کرد. سون فرایدی از همان ابتدای کار به تولید انواع ساعت، زیورآلات، عینک آفتاب و لباس مشغول شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ساعت سون فرایدی به دلیل طراحی غیر معمول و عجیب خود از محبوبیت بسیار خوبی در بین جوانان برخوردار است. ساعت‌های این برند معمولاً قیمت بالایی دارند؛ اما کیفیت ساخت بالا و عملکرد دقیق این ساعت باعث شده تا خریداران همواره از محصولات سون فرایدی استقبال کنند.

در ادامه، برخی از مدل‌های پرطرفدار ساعت مردانه سون فرایدی معرفی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ساعت مچی مردانه سون فرایدی مدل SF-T3/03

ساعت‌های سون فرایدی معمولاً با قاب‌هایی به شکل مربع، مستطیل و یا دایره ساخته می‌شوند. مدل SF-T3/03 نیز با قاب مربعی‌شکل و بند چرمی‌اش، جلوه بسیار جذابی دارد. این ساعت اسپرت، طراحی نسبتاً شلوغی داشته و برای ورزشکاران گزینه بسیار مناسبی است. جنس قاب این مدل از استیل ضد حساسیت بوده و در داخل موتور آن از سنگ قیمتی استفاده شده است. همچنین، این ساعت به قابلیت شب‌نما مجهز بوده و موتور آن از نوع مکانیکی اتوماتیک است. موتورهای مکانیکی اولین سبک موتورهای تولید شده در صنعت‌ ساعت‌سازی بودند و اینگونه موتورها نیازی به باطری ندارند.

ساعت مچی مردانه سون فرایدی مدل SF-V2/01

این ساعت، ظاهر کلاسیکی داشته و برای استایل‌های کژوال مناسب است. طراحی ساده این مدل، بهترین گزینه برای کسانی است که از لباس‌های ساده استفاده می‌کنند و یا معمولاً در جلسات کاری و دوستانه وقت خود را سپری می‌کنند. قاب مدل SF-V2/01 ساعت سون فرایدی، دایره‌ای شکل بوده و بند آن از جنس چرم طبیعی است. موتور به کار رفته در این ساعت از نوع مکانیکی اتوماتیک و مکانیکی کوکی است. موتورهای مکانیکی کوکی موتورهایی هستند که با دسته کوک فنر آن شارژ می‌شود.

ساعت مچی مردانه سون فرایدی مدل SF-P1B/01M

این مدل از معدود مدل‌های تمام استیل برند سون فرایدی است. ساعت‌های تمام استیل به دلیل مقاومت بالاتر همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. قاب مربعی این ساعت و رنگ مشکی به کار رفته در آن باعث شده تا ظاهر کلاسیک ساعت از جذابیت بیشتری برخوردار شود. جنس شیشه این محصول از کریستال معدنی بوده و در داخل موتور آن از سنگ قیمتی استفاده شده است. میزان مقاومت این ساعت در برابر آب حدود 30 متر بوده و موتور آن از نوع مکانیکی اتوماتیک است.

ساعت مچی مردانه سون فرایدی مدل SF-M2/02

صفحه این مدل از ساعت‌ سون فرایدی از طراحی ساده‌تری برخوردار بوده و به همین دلیل، برای استفاده در جلسات رسمی نیز مناسب است. رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و مسی موجود در این ساعت باعث شده تا ظاهر کلاسیک بسیار زیبایی داشته باشد. بند آن از جنس چرم طبیعی بوده و موتور مکانیکی اتوماتیک آن هیچ نیازی به باطری ندارد. این ساعت مچی در برابر مرطوب شدن و پاشیدن آب روی آن مقاوم است اما برای شنا کردن گزینه مناسبی نیست.

مدل‌های دیگر ساعت سون فرایدی را از کجا ببینیم؟

هر کدام از مدل‌های این برند، ظاهر جدید و بسیار منحصر به فردی دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. علاقمندان به خرید این ساعت می‌توانند با مراجعه به وبسایت ایران تایمر یا فروشگاه این مجموعه از خدمات عالی و قیمت‌های مناسب ایران تایمر بهره‌مند شوند. تمامی مدل‌های موجود در این فروشگاه با ضمانت اصالت مادام‌العمر و پنج سال گارانتی کارکرد موتور به مشتریان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز