ساخت فصل دوم عاشقانه، بدون حضور مهناز افشار

زمزمه‌ها درباره ساخت فصل دوم سریال نمایش خانگی عاشقانه در حالی به گوش می‌رسد که کارگردان این سریال از احتمال انتخاب بازیگر جایگزین به جای «مهناز افشار» خبر داده است.

به گزارش کاماپرس؛ ساخت فصل دوم سریال «عاشقانه» که گفته می‌شد به دلیل مشکلات بودجه‌ای به تعویق افتاده بود، اکنون در حال انجام است. بنابر اعلام عوامل ساخت این سریال پربیننده، پیش تولید فصل دوم این سریال،  با عنوان «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی در اوایل خرداد ماه پایان خواهد یافت. این در حالیست که به گفته کارگران این سریال، در صورتیکه مهناز افشار به کشور بازنگردد، بازیگر جایگزین به جای او در این سریال ایفای نقش خواهد کرد .منوچهر هادی که این روزها، سریال دل را در شبکه نمایش خانگی دارد، با اعلام خبر ساخت عاشقانه دو گفته است؛ مهناز افشار خودش قصد ندارد به ایران برگردد. اساسا باید اول به ایران بیاید، ببینیم تکلیف خودش چه می‌شود. فعلا قصد ندارد به ایران بیاید. تا زمانی که آماده بشویم اگر مشکلش حل شد که خودش بازی می‌کند، اگر هم حل نشد که بازیگر جایگزین می‌گذاریم»

“دنا” و هزینه‌های میلیاردی ساخت «عاشقانه»

بعد از ماجرای بازداشت تهیه‌کنندگان سریال‌های «شهرزاد» و «ماه تی تی» به اتهام فساد اقتصادی، حرف و حدیثها پیرامون سرمایه‌گذاران سریال‌های شبکه نمایش خانگی کم نیست. در گزارشهای منتشر شده، هزینه کل ساخت این سریال از پیش‌تولید تا نمایش و تبلیغات آن حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده بود. بر اساس همین گزارشها، هر قسمت عاشقانه حدودا 700 میلیون تومان هزینه دارد و دستمزد برخی چهره‌های این سریال به ماهانه 80 میلیون تومان می‌رسد.

آریاک سفر

گروه صنعتی دنا، سرمایه گذاری اصلی این سریال شبکه نمایش خانگی است. در جریان پخش نسخه نخست این سریال و در پی انتشار اخبار ضدونقیض از منابع بودجه ای این سریال، محمدرضا نادری مدیرعامل گروه دنا، سرمایه‌گذاری در این سریال را «سرمایه‌گذاری عاشقانه» در راستای پروژه‌ای فرهنگی خواند و در یادداشتی توضیحی در خصوص منابع بودجه‌ای این سریال نوشت که « دست‌اندرکاران این سریال و به‌ویژه پشتیبانگر آن بنا بر سوابق فرهنگی، علمی و کارآفرینی در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان است ». او با انتشار یک یادداشت مفصل، تلاش کرد تا به برخی ادعاها پیرامون پولشویی برخی هلدینگ‌های تجاری با ساخت محصولات فرهنگی که موضوعی قابل تامل به خصوص در حوزه شبکه نمایش خانگی است، پایان دهد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز