ساخت و تحویل مجتمع 56 واحدی در عرض یک هفته

لست سکند

رئیس هیئت مدیره شرکت انبوه سازی مسکن اعلام کرد در ایران امکانات و دانش تخصصی لازم برای صنعتی‌سازی و ساخت آپارتمان با واحدهای انبوه همطراز با آخرین مدل‌های روز اروپا و ژاپن وجود دارد.
به گزارش کاماپرس، این مقام مسئول بخش مسکن در حاشیه جلسه هم اندیشی مسکن در وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبودی که کشور داشت ما در حیطه احیا و بازسازی بافت های قدیمی و فرسوده وارد عمل شدیم  و  صنعتی سازی را در دستور کار قرار دادیم.

وی راهکاری را ارائه داد که از این طریق می توان آپارتمان ها را سبک و بادوام  ساخت. وی افزود در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی کردیم و مدل‌های زمینه ای زیادی را در کل جهان بررسی کردیم و مطابق با آن طرح‌ها توانستیم مدل‌های جدیدی به دست آوریم که بتوانیم آن ها را در ایران بومی سازی و استفاده کنیم.

تشریفات اداری طولانی ساخت مسکن در ایران

آقای غروی در ادامه مصاحبه گفت: اخیراً ما با تلاش و پیگیری به این توانایی رسیدیم یک ساختمان با ۶۵ واحد را از روی بنای پی (فونداسیون) در طول یک هفته به اتمام برسانیم و به صاحبان تحویل دهیم، در حالی که برای به پایان رساندن روال گرفتن مجوز ساخت همین پروژه باید حدود دو سال در تشریفات اداری بانک و شهرداری سرگردان بمانیم.

راز آسمان پایتخت

رئیس هیئت مدیره شرکت انبوه سازی مسکن افزود: در طی ۵ سالی که گذشت با ۲۰۰ نفر در مقام مدیر کل به بالا در حیطه ی ساخت مسکن نشست های حضوری و مکاتبه اداری داشتیم که با کمال تاسف باید گفت که به نتیجه مطلوبی نرسیدیم.
وی خاطرنشان کرد با تمام قوا و نیروی خود تلاش خواهیم کرد که بتوانیم با شیوه و رویکرد نوینی که وزیر راه و شهرسازی در در پیش گرفته است مسئله و مشکل ساخت مسکن حل شود و اگر این صنعت بتواند در حوزه صادرات ترقی کند چه بسا بسیاری از مشکلات را که در حوزه نفت داریم گره‌گشایی کند آقای غروی اشاره کرد ساخت سازه های فولادی به صورت کامل بومی سازی شده و ایرانی می باشد و تمام فناوری و تکنولوژی های آن از آخرین از جدیدترین نسخه های اروپایی الهام گرفته شده است

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز