زیباترین مدل های کابینت آشپزخانه را ببینید

کابینت آشپزخانه-کاماپرس
لست سکند

آشپزخانه یک فضای عمومی در خانه است که باید به چیدمان و دکوراسیون آن توجه شود. قاعدتا چیدمان اصلی این بخش از خانه به ترتیب وسایل و کابینت‌ها مربوط می‌شود و ساخت آن‌ها باید به کابینت سازی کاربلد سپرده شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از هوم سرویز، این روزها اگر قصد ساخت خانه داشته باشید یا بخواهید خانه مسکونی خود را بازسازی کنید، سبک مدرن پیشنهاد می‌شود. این سبک گذشته از به روز بودن، به دلیل خلوت بودن و کارآیی که دارد مورد توجه تمامی خانواده‌ها است. با توجه به این سبک، مدل کابینت‌های مختلفی متناسب با آن پیشنهاد می‌شود.

کابینت آشپزخانه-کاماپرس

سبک ساده و جذاب آشپزخانه با کابینت‌های هایگلاس

یکی از انواع کابینت مدرن، هایگلاس نام دارد که این روزها جای خود را بین خانواده‌های ایرانی پیدا کرده است. کابینت‌های هایگلاس گذشته از طرح و نقش جذاب، مقاومت بدنه بالایی دارند. زیرا این نوع کابینت‌ها از ورق‌های ام دی اف با ضخامت بالا تولید می‌شوند.

روکش این مدل کابینت‌ها، ورقه‌های پلکسی هستند که باعث درخشندگی خاصی می‌شوند و به زیبایی بیشتر آشپزخانه کمک می‌کنند. این مدل از کابینت‌ها در انواع رنگ‌های سفید، نسکافه‌ای، طلایی، سفید و مشکی، اکلیلی و براق، سفید و نقره‌ای و سفید و خاکستری در بازار موجود است. معمولا در طراحی جدید این مدل از کابینت‌ها از دستگیره استفاده نمی‌شود. به همین دلیل طرح ظاهری این مدل کابینت‌ها بسیار منحصر به فرد بوده و به نمای آشپزخانه جلوه بیشتری می‌دهد. قیمت کابینت هایگلاس بسته به رنگ انتخابی، ابعاد آشپزخانه، طراحی و … متفاوت است. مشتریان با توجه به بودجه و محیط به کارگیری این محصول، امکان انتخاب هر مدلی را دارند.

راز آسمان پایتخت

کابینت آشپزخانه هایگلاس-کاماپرس

مدل‌های پرطرفدار کابینت ام دی اف

انواع کابینت‌های موجود در بازار دارای بدنه ام دی اف است و نوع نامرغوب آن‌ها از نئوپان تولید می‌شوند. از مزایای مورد توجه کابینت با ورق‌های ام دی اف ارزان‌تر بودن آن‌ها نسبت به چوب است. این ورقه‌ها در مقابل ضربه زدن، وزن، تماس با نم و رطوبت مقاومت بالایی دارند. کابینت‌های جدید ام دی اف موجود در بازار از برندهای ترک و … هستند. طرح انزو یکی از جدیدترین مدل‌های کابینت ام دی اف محسوب می‌شود که در آن ممبران و های گلاس تلفیق شده و در نهایت طرحی جالب ایجاد شده است.

کابینت آشپزخانه ام دی اف-کاماپرس

برند زنتیکو برای اولین بار کابینت طرح انزو را به بازار عرضه کرد. این نوع کابینت از ورق‌های ام دی اف 25 میلیمتری ساخته شده است. این نوع کابینت کمترین مقدار حکاکی و کنده کاری را دارد و سادگی یکی از ویژگی‌های اصلی آن محسوب می‌شود. مدل پرطرفدار دیگر کابینت ام دی اف، پست مدرن نام دارد. این نوع کابینت ترکیبی از کلاسیک و مدرن بوده و تنوع بالایی در طراحی دارد. قیمت کابینت ام دی اف با توجه به انواع، ابعاد و … متفاوت است و به دلیل تنوع بالا با هر بودجه‌ای امکان خرید این نوع کابینت‌ها وجود دارد.

کابینت با قیمت مناسب را به کجا سفارش بدهیم؟

کابینت سازی با قیمت منصفانه یکی از دغدغه‌های افرادی است که در حال حاضر به ساخت یا بازسازی خانه مشغول هستند. هوم سرویز این خدمت را با تعرفه روز و کیفیت مناسب به متقاضیان ارائه می‌دهد. قیمت کابینت هایگلاس ، ام دی اف و … در وبسایت این مجموعه درج شده است. افرادی که مایل به سفارش کابینت در این مجموعه هستند، می‌توانند به وبسایت آن مراجعه کرده و قیمت کابینت ام دی اف و … را مشاهده کنند. قیمت مشخص شده در وبسایت این مجموعه برای هر متربع است و بعد از انتخاب نوع کابینت و اندازه گیری ابعاد آن، قیمت نهایی به مشتری اعلام خواهد شد. این مجموعه علاوه بر کابینت سازی ، خدمات جانبی مانند نصب انواع کابینت زمینی و دیواری را به مشتریان ارائه می‌دهد.

کابینت آشپزخانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز