زن ژیمناست آلمانی با لباس متفاوت نظرها را جلب کرد(عکس)

زن ژیمناست آلمانی در مسابقات بین المللی  ژیمناستیک هنری اروپا که در سوئیس برگزار شد، لباس عرف این مسابقات را به تن نداشت و با لباس متفاوت خود تماشاگران را غافلگیر کرد.

به گزارش کاماپرس،  زنان حاضر در مسابقات بین المللی معمولا باید لباس مورد پذیرش فدراسیون جهانی آن رشته را برای شرکت در رقابت ها به  تن کنند. برخی زنان مسلمان از جمله ورزشکاران زن ایرانی با تلاش فراوان لباس پوشیده ای را برای حضور در مسابقات جهانی به تائید مراجع بین المللی رسانده اند.

این بار اما یک زن ژیمناست آلمانی غیرمسلمان با لباس متفاوت و پوشیده خود، در یک رقابت بین المللی نظرها را به خود جلب کرده و این درحالیست که او به دلایل لباس مذکور را به تن نکرده است.

خانم ووس با تاکید بر این که برای مخالفت با نگاه جنسی به ورزشکاران زن این لباس را بر تن کرده ، گفت: امیدوارم که ژیمناست‌هایی که در لباس های فعلی احساس راحتی نمی‌کنند، این جسارت را پیدا کنند و از ما الگو بگیرند.

آریاک سفر

وی این را هم گفته است که هرگز مورد آزاد و اذیت قرار نگرفته، اما او و همکارانش الگویی برای ورزشکاران جوان هستند و می‌خواهد همه را تشویق کند تا قوی باشند.

فدراسیون ژیمناستیک آلمان نیز با حمایت از اقدام این خانم اعلام کرد: لباس متفاوت این ورزشکار به منزله مخالفت با ایجاد “جاذبه جنسی در ژیمناستیک” است و افزوده که این مسئله برای جلوگیری از سوء استفاده جنسی بسیار مهم است.

شایان ذکر است دو زن ورزشکار دیگر هم تیمی خانم ووس نیز در فینال این رقابت ها با لباس های پوشیده شرکت کرده و توجه تماشاگران و داوران را برانگیختند.

اخبار جذاب و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “زن ژیمناست آلمانی با لباس متفاوت نظرها را جلب کرد(عکس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز