زمان ساخت و اجرای کابینت کلاسیک چقدر است؟

دکوراسیون کلاسیک، یکی از سبک‌های پرطرفدار دکوراسیون داخلی در بین ایرانی‌ها است که جلوه‌ای لوکس و تجملی به فضای خانه می‌بخشد. سفارش و اجرای کابینت کلاسیک برای هماهنگی تمام اجزای منزل، در خانه‌هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند، ضروری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کابینت‌ کلاسیک معمولا از یک ظاهر حجم‌دار و تقریبا آراسته برخوردار است. برخی از انواع کابینت کلاسیک دارای نقش و نگار و طرح‌های سلطنتی و کنده‌کاری‌های سنتی بر روی بدنه بوده و ظاهری شیک و مجلل به آشپزخانه و خانه می‌دهند. با وجود این، پیش از اقدام به سفارش کابینت کلاسیک ، بهتر است با این نوع کابینت و همچنین مدت زمان ساخت و اجرای آن آشنا باشید. کاماپرس در ادامه به بررسی سفارش کابینت کلاسیک می‌پردازد.

کابینت کلاسیک چه نوع کابینتی است؟

کابینت کلاسیک به‌نوعی از کابینت گفته می‌شود که برخلاف کابینت‌ مدرن، بسته به سلیقه مشتری، دارای طرح‌ها، تزئینات، نقش و نگارها و انواع کنده‌کاری بر روی بدنه و درب است. این طرح‌ها همچنین می‌تواند شامل مواردی چون انواع نقش‌های سنتی، منبت‌ها، گل‌های دکوراتیو، سرستون‌های کنده‌کاری شده، سرستو‌های خراطی شده،گل گونیا و غیره باشد.

آریاک سفر

انواع کابینت کلاسیک کدام است؟

کابینت کلاسیک خود در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. برای سفارش کابینت کلاسیک آشپزخانه ، بهتر است با انواع آن و زمان ساخت و اجرای آن‌ها آشنایی داشته باشید. برخی از انواع کابینت کلاسیک در ادامه آمده است؛

کابینت کلاسیک تمام چوب: این نوع از کابینت کلاسیک ، به‌طور کامل از چوب ساخته شده و تمام طرح‌ها و نقش و نگارها به‌شکل سنتی و با دست بر روی آن اجرا می‌شود. از این رو این نوع کابینت علاوه بر کیفیت عالی، از قیمت بالایی برخوردار است.

کابینت کلاسیک با روکش چوب: در تولید کابینت کلاسیک با روکش چوب، از مغزی ام دی اف استفاده می‌شود و در نهایت یک روکش چوب طبیعی به‌علاوه یک لایه رنگ برای محافظت بر روی آن قرار می‌گیرد. این نوع کابینت به‌نسبت کابینت تمام چوب قیمت پایین‌تری دارد.

کابینت کلاسیک ممبران: ممبران یا همان کابینت وکیوم یکی از انواع پرطرفدار کابینت کلاسیک است. این کابینت از مغزی ام دی اف و روکش PVC برخوردار بوده و به همین جهت، قیمت پایین‌تری نسبت به دو مدل قبلی دارد. ضمن این‌که این نوع کابینت در برابر آب و رطوبت مقاوم است.

در هنگام سفارش کابینت کلاسیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

متراژ آشپزخانه

مهم‌ترین فاکتور برای سفارش کابینت کلاسیک متراژ آشپزخانه است. این نوع کابینت معمولا برای آشپزخانه‌های متوسط و بزرگ مناسب است. چرا که ابعاد این کابینت معمولا بزرگ بوده و ظاهری حجم‌دار دارد که برای آشپزخانه‌های کوچک چندان مناسب نیست. نقش‌ها و طراحی‌های روی بدنه این کابینت می‌تواند موجب کوچک‌تر به‌نظر رسیدن آشپزخانه شود.

رنگ کابینت کلاسیک

انواع کابینت کلاسیک معمولا در رنگ‌های خنثی و مجلل‌تر مانند رنگ‌های سفید، خاکستری، قهوه‌ای، کرم، مشکی و غیره تولید می‌شود. از این رو اگر به‌دنبال رنگ‌های شادتر یا ایجاد هماهنگی میان کابینت و سایر اجزای آشپزخانه با رنگ خاصی هستید، بهتر است به سراغ کابینت کلاسیک نروید.

نورپردازی آشپزخانه

در هنگام سفارش کابینت کلاسیک ، حتما به نورپردازی آشپزخانه خود توجه کنید. نورپردازی نقش مهمی در نمایش جلوه و حتی زیباتر نشان داده شدن کابینت‌ها دارد.

هماهنگی با سایر اجزا

سفارش کابینت کلاسیک باید در هماهنگی با سایر اجزا و دکوراسیون آشپزخانه و حتی خانه باشد. اگر دیگر اجزای آشپزخانه شما از جمله سینک، کلید و پریزها و حتی پرده آشپزخانه، مدرن و مینیمال هستند، کابینت کلاسیک گزینه مناسبی نیست.

هماهنگی دستگیره‌ها

توجه داشته باشید که دستگیره‌های کابینت کلاسیک باید با ظاهر این نوع کابینت هماهنگی داشته و ظاهری لوکس داشته باشد. انواع آن شامل برنز، برنج، مس و حتی نقره است.

مدت زمان اجرای کابینت کلاسیک

مدت زمان طراحی، ساخت و اجرای کابینت کلاسیک به فاکتورهای متعددی از جمله نوع کابینت کلاسیک موردنظر، میزان و نوع طرح و نقش و نگارهای کابینت، تعداد کابینت‌های موردنظر با توجه به متراژ آشپزخانه و همچنین سرعت و تخصص تیم اجرایی بستگی دارد. به‌عنوان مثال، تولید، ساخت و نصب کابینت‌ کلاسیک تمام چوب به‌نسبت دیگر متریال‌ها تاحدی پیچیده بوده و از این نظر زمان بیشتری نیاز دارد. درحالی‌که ایجاد طرح و تزئینات بر روی ممبران معمولا با دستگاهی به‌نام cnc انجام شده و آماده شدن آن به مدت زمان کمتری نیاز دارد.

سفارش کابینت کلاسیک به نوین کابین

مجموعه نوین کابین، به‌عنوان یک شرکت معتبر و باسابقه در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت و دکوراسیون داخلی، خدمات ویژه‌ای را برای طراحی و اجرای کابینت کلاسیک ارائه می‌کند. این مجموعه به‌شکل کاملا تخصصی و با برخورداری از زبده‌ترین طراحان دو بعدی و سه بعدی و باتجربه‌ترین کارشناسان ساخت و اجرا و همچنین با استفاده از بهترین برندهای مواد اولیه مصرفی در تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کند.

برای سفارش کابینت کلاسیک از نوین کابین ، می‌توانید از مشاوره تخصصی برترین مشاوران فروش بهره‌مند شده و حتی با بازدید از محل نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه این مجموعه از کیفیت محصول موردنظر خود اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نوین کابین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز