زمان دقیق رونمایی از پیراهن تیم ملی

پیراهن تیم ملی امشب مورخ 17 آبان ماه رونمایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از تعویق‌های مکرر برای رونمایی از پیراهن تیم ملی بر اساس آخرین اطلاعات و به گفته سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال امشب 17 آبان ماه پیراهن تیم ملی رونمایی می‌شود و بازیکنان تیم ملی مقابل نیکاراگوئه همچنین تونس با لباس جدید بازی خواهند کرد.

علت تعویق مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی

با آنکه کمتر از 15 روز تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقیمانده است اما همچنان از پیراهن تیم ملی فوتبال کشور رونمایی نشده و طبق آخرین اخبار قرار بود این پیراهن در 15 آبان رونمایی شود که به علت برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری، این مراسم 48 ساعت به تعویق افتاد و در آخر، امشب پیراهن شاگردان کارلوس در جام جهانی رونمایی خواهد شد.

آریاک سفر

پیش از این پیراهن هواداری تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی به نمایش درآمده بود که بسیاری به اشتباه تصور کرده بودند که این پیراهن همان لباس تیم ملی در جام جهانی است ولی در حالی‌که  پیراهن، مچ‌بند، سربند و کلاه به عنوان پیروز که طرح بچه یوز ایرانی را دارد؛ بسته‌ای برای هواداران حاضر در جام جهانی در نظر گرفته شده است.

لباس تیم ملی ایران که تولید آن توسط شرکت ایرانی انجام شده و تاییدیه‌های لازم را از سوی فیفا کسب کرده است، امروز با حضور مسئولان فدراسیون‌های فوتبال همچنین دست‌اندرکاران تیم ملی به نمایش گذاشته خواهد شد.

براساس گفته‌های فدراسیون فوتبال و شرکت تولید کننده در این دوره طرح یوزپلنگ ایرانی از روی لباس تیم ملی حذف شده و نماد این حیوان به شمایل دیگری نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز