زمان برگزاری آزمون بانک تجارت اعلام شد

تاریخ برگزاری آزمون بانک تجارت 24 تیرماه 1400 است. قرار بر برگزاری این آزمون در 20 فروردین ماه سال جاری بوده که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها لغو و به تاریخ جدید موکول شد.

به گزارش کاماپرس، این آزمون به منظور تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات این بانک در منصب بانکدار، متصدی دریافت و پرداخت وهمچنین تحویلدار و متصدی امور اداری انجام می‌شود. براساس ضوابط، مقررات وآیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط پس از قبولی در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، برای سمت‌های ذکر شده انتخاب صورت می‌گیرد. ثبت نام این آزمون اسفندماه سال گذشته صورت گرفته و یک بار هم این مهلت تمدید شد. لازم به ذکر است که منتخبان نهایی با انعقاد «قرارداد با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» استخدام می‌شوند.

پیش از این بانک تجارت با هدف مشتری مداری و ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان خود در 17 استان کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی نیروی مورد نیاز خود را در شش ماهه دوم سال 1399 استخدام کرد. استخدامی مذکور نیز در سمت‌های متصدی دریافت و پرداخت، تحویلدار، صورت گرفت. این آزمون به منظور جذب نیرو در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان جنوبی و خراسان رضوی برگزار شد. همچنین استان‌های سمنان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان و همدان از دیگر استان‌های نیازمند جذب نیرو در سمت‌های ذکر شده بودند.

از روسای موفق تا تقدیر ریاست جمهوری

آریاک سفر

بانک تجارت یکی از مجموعه‌های موفق در سال 1399 بوده  است؛ به گونه‌ای که در همایش یازدهمین روسای موفق شعب بانک‌های کشور، با موضوع مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا، 10 رئیس شعبه از این بانک به عنوان برگزیده رویداد مذکور مورد قدردانی قرار گرفتند. در این همایش مباحثی پیرامون دور کاری، لزوم حمایت و همدلی کارکنان بانک‌ها، فناوری‌های نوین، دستورالعمل‌های بهداشتی، برنامه ریزی اقتضایی و مهندسی مجدد فرآیندها مطرح شد.

همچنین سال گذشته این بانک در آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی در «طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیر مترقبه» توسط اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت.

بانک تجارت در سال 1358 از ادغام بانک ایران و انگلیس، بین المللی ایران و ژاپن و 9 بانک دیگر شکل گرفت. در تاریخ مذکور سرمایه اولیه این بانک بالغ بر 39 میلیارد ریال بوده و در قالب شرکت سهامی خاص با مالکیت دولت وقت فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در سال 1388 وارد بازار بورس و اوراق بهادار شد. در حال حاضر این بانک تمامی خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز